Strategický marketing - Cola-Cola Slovakia, s.r.o.
Popis:
Cieľom spoločnosti tak ako v minulosti, tak aj v súčasnosti je, aby spoločnosť ponúkala ľuďom najkvalitnejšie produkty na svete .
Spokojnosť spotrebiteľov je základným cieľom obchodného snaženia Coca-Cola. Obchodné úsilie spoločnosti Coca-Cola sa však nekončí na predajnom regáli, či predajom prepravky s nápojmi. Spotrebiteľom spoločnosť Coca-Cola poskytuje aj informácie o výrobkoch a službách.
Medzi ciele minimálne patrí snaha o udržanie postavenia na trhu a úsilie túto pozíciu zlepšovať.
Ďalším cieľom spoločnosti Coca-Cola Slovenská republika je byť nielen komerčne úspešnou spoločnosťou, ale tiež dodržiavať etické zásady a byť spoločnosťou sociálne a ekologicky zodpovednou...
Kľúčové slová:
coca cola
marketingovy plan
swot analyza
konkurencia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.