Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Štruktúra vybraného produktu EASYLOG

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
31 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40745
Posledná úprava
01.11.2012
Zobrazené
2 297 x
Autor:
cecilia.blanarova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. CHARAKTERISTIKA PRODUKTU EASYLOG
Od roku 2008 sme začali predávať svojim zákazníkom topánky so špeciálnou patentovanou technológiou, ktorá pomáha ženám pri rozhodovaní. Ženy mali vždy problém rozhodnúť sa pre topánky, ktoré sú buď vysoké a nepohodlné alebo pohodlné, ale nemoderné. Tento produkt rieši obidva problémy.
Topánky sú elegantné, ale sú aj pohodlné. Tieto topánky sú navrhnuté unikátnou technológiou Easylog, ktorá odľahčuje prednú časť chodidla, takže sa váha prenáša zo špičky na pätu. Chôdza na vysokých podpätkoch je pohodlnejšia, stabilnejšia a pomáha odstraňovať napätie a bolesť v nohách.

1.1. Štruktúra produktu
Základnou úrovňou produktu je jadro produktu, ktoré poskytuje službu pri riešení problému alebo vlastnú užitočnosť, ktorú získava spotrebiteľ pri nákupe. V našom prípade jadro produktu znamená, že zákazník, ktorý si kupuje topánky, v skutočnosti chce mať zdravé a pekné nohy aj pri nosení vysokých topánok.

Kľúčové slová:

štruktúra produktu

cena

cenová politika

distribučný kanál

cenotvorba

cenová stratégia

marketingový komunikačný mix



Obsah:
  • 1. Charakteristika produktu Easylog 3
    1.1. Štruktúra produktu 3
    1.2. Rozhodovanie o produktovom rade v našej organizácii 4
    2. Popis organizácie a štruktúry distribučných kanálov 5
    3. Cena a cenová politika 6
    3.1. Pojem cena 6
    3.2. Spôsob stanovovania cien 6
    3.3. Faktory ovplyvňujúce cenotvorbu 7
    3.4. Cenová stratégia 7
    4. Marketingový komunikačný mix 8
    4.1. Inzerát 9
    Použitá literatúra 10

Zdroje:
  • BUTORACOVÁ a kol., I. 2009. Marketingová komunikácia /prípadové štúdie/. Prešov : FM PU, 2009. 86 s. ISBN 978-80-555-0011-9.
  • DUDINSKÁ, E. a kol. 2000. Základy marketingu. Bratislava : Ekonóm, 2000. 199 s. ISBN 80-225-1222-2
  • KITA, J a kol.: Marketing, Bratislava: IURA Edition 2002, 411 s. ISBN 80-89047-23-8
  • KOTLER, Ph.: Marketing management, Victoria Publishing, Praha, 1995, 789 s. ISBN 80-85605-08-2
  • http://www.euroekonom.sk/download2/pripadove-studie/Pripadova-studia-Medzinarodny-marketing-10.pdf
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko