Swot analýza ako nástroj vo firme - strategický manažment
«»
Popis:
Analýza SWOT patrí medzi nástroje, ktoré môžu firmy využívať pre kvalitné vyhodnotenie činnosti firmy v spolupráci s čo najširším týmom pracovníkov. Analýza SWOT patrí medzi nástroje, ktoré môžu menaežeri firmy využívať pre kvalitné vyhodnocovanie činnosti firmy v spolupráci s čo najširším tímom pracovníkov. Nie je na mieste očakávať nové, prevratné zistenia – rozhodujúce javy sú kvalitnému a angažovanému vedeniu firmy známe a sú dennou súčasťou ich premýšľania o práci, ich podmienkach a výsledkoch . Nie je na mieste očakávať nové, prevratné zistenia - rozhodujúce javy sú najmä kvalitnému nasadeniu vedenia firmy známe a sú denne súčasťou ich premýšľania o práci, jej podmienkach i výsledkoch. Cieľom analýzy je vplyv na firmu a jej možnosti systematicky, pozorne a cieľavedome usporiadať a veľa krát intuitívne závery si potvrdiť . Podmienkou je predovšetkým metodicky správne prevedenie všetkých fáz analýzy, aby k požadovanému cieľu viedla a nestala sa ďalšia v rade len formálnych procedúr, pripomínajúcich predošle "komplexné hodnotenie", "plány osobného rozvoja" či dokonca "kontrolu plnenia záväzkov" apod. Analýzu SWOT by vedenie firmy nemalo uskutočňovať izolovane od iných procesov a metód hodnotenia kvality firmy.
Kľúčové slová:
swot analýza
stratégia
distribúcia
cena
marketing
Obsah:
- Čo je to Swot analýza a história pojmu
Na čo sa zameriava analýza SWOT?
ilné a slabé stránky produktu
Silné a slabé stránky ceny
Silné a slabé stránky propagácie
Silné a slabé stránky miesta - distribúcie
Úlohou SWOT analýzy je okrem posúdenia vlastných silných a slabých stránok posúdiť
Chyby, ktorým sa treba vyhnúť pri strategickej analýze
Ďalšie využite SWOT analýzy
Kedy použiť SWOT
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.