Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Systém manažérstva kvality

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
35787
Posledná úprava
18.11.2010
Zobrazené
969 x
Autor:
ewelinkaa
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V dnešnej dobe je na trhu veľká konkurencia medzi podnikmi a je záujmom každého podniku presadiť sa na trhu a získať si zákazníka. Kvalita je rozhodujúcim faktorom ekonomického rastu podniku , preto významnú úlohu zohráva manažérstvo kvality .

Manažérstvo kvality je koordinovaná činnosť zameraná na riadenie organizácie s ohľadom na kvalitu , zvyčajne pod vedením manažéra. Túto činnosť vykonáva manažér prostredníctvom svojich podriadených zamestnancov.
Pod pojmom systém manažérstva rozumieme sústavu používaných postupov a procesov s cieľom zaistiť aby podnik dosahoval stanovené ciele. Je to systematické riadenie organizácie s cieľom zvyšovať efektívnosť podniku, znižovať náklady a riziká, zvyšovať kvalitu produktov a služieb ale najmä zvyšovať spokojnosť zákazníka a všetkých zainteresovaných strán.
Systém manažérstva kvality je založený najmä na procesoch, ktorými sú plánovanie kvality, zlepšovanie kvality a riadenie kvality. Dáva záruku , že všetky výkony, ktoré súvisia s produkciou výrobkov alebo služieb majú predpoklad vysokej kvality. Riadi sa záväzkami prijatými spoločnosťou ako aj legislatívnymi predpismi.

Obsah:
  • OBSAH:


    1. Účel a zameranie systému manažérstva kvality


        1.1.  Definície Manažérstva kvality


        1.2.. Definície Kvality


    2. Popis systému manažérstva kvality


        2.1.Manažerstvo kvality


        2.2. Základné zásady manažérstva kvality


    3. Dokumentácia systému manažérstva kvality


        3.1.Štruktúra dokumentácie


        3.2. Riadenie dokumentácie


        3.3. Príručka kvality


    4. Zodpovednosť vedenia v systéme manažérstva kvality


        4.1. Matica zodpovednosti


        4.2. Plánovanie systému manažérstva kvality


    5. Úloha vrcholového manažmentu v systéme manažérstva kvality


        5.1. Definícia


        5.2. Definované vstupy do preskúmania a výstupy z preskúmania


    6. Použité zdroje


     


     

O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko