Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Teoretické východiská teleshoppingu

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
44427
Posledná úprava
26.02.2014
Zobrazené
1 217 x
Autor:
jozef.r
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Okolo roku 1980 sa v Taliansku prostredníctvom televíznych kanálov začalo s predajom rôznych produktov. Následne sa tento predaj objavil v Spojených štátov a o dva roky neskôr bol predstavený vo Francúzsku. Táto služba telenákupu bola uskutočňovaná cez interaktívny systém, ktorý umožnil zákazníkom získať okrem všeobecných informácií o predajnej organizácie, aj možnosť objednania vybraných položiek na základe dostupnosti zásob, ceny, farby, veľkosti a pod. V týchto predajniach bol televízor pripojený k minipočítaču bežnými telefónnymi linkami. Zákazník si teda mohol objednať produkty zo zoznamov, ktoré sa objavili na televíznej obrazovke. Spočiatku boli informácie o produktoch len statické, písomné. Vizuálna stránka v nich absentovala

Kľúčové slová:

reklamný spot

reklama

teleshopping

direct management

legislatíva



Obsah:
  • 1 TEORETICKÉ VÝCHODISKÁ TELESHOPPINGU
    1.1 Vývoj a história teleshoppingu
    1.2 Formy teleshoppingu
    1.3 Teleshopping vs. televízna reklama
    1.4 Súčasný teleshopping

Zdroje:
  • BLAS, S. 2006. Development of a sector with a bright future: teleshopping [online]. In Esic market. 2006. 23-50 p. ISSN 0212-1867.
  • ČECHOVÁ, M., a kol. 2008. Současná stylistika. Praha : NLN, 2008. 381 s. ISBN 978-80-7106-961-4.
  • GRÁC, J. 1988. Persuázia: Ovplyvňovanie človeka človekom. Martin : Osveta, 1988. 368 s.
  • KARLÍČEK, M., a kol. 2011. Markentingová komunikácia. Praha : Grada Publishing, 2011. 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
  • KASSAY, S. 2010. Podnik a podnikanie: Strategická komunikácia. Bratislava : Veda, 2010. 803 s. ISBN 978-80-224-1134-9.
  • MARTI, J., ZEILINGER, A. 1982. Videotext in the High Street - the impact to retailer and consumer. In Retail and Distribution Management. 1982, roč. 10, č. 5, s. 6-21.
  • NAGYOVÁ, Ľ. 1999. Manažérska komunikácia. Nitra : Vydavateľské a edičné stredisko SPU, 1999. s. 142. ISBN 80-7169-334-0.
  • PLESSIS, E. 2007. Jak zákazník vnímá reklamu. Brno : Computer Press, 2007. 215 s. ISBN 978-80-251-1456-8.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko