Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Teória marketingovej komunikácie - analýza reklamnej a PR kampane (Coca-Cola, Kofola)

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
13 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12588
Posledná úprava
29.07.2020
Zobrazené
1 395 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Výrobu Coca-Coly zabezpečuje firma Coca Cola Company, ktorá poskytuje jednotlivým organizáciám povolenie na to, aby vyrábali a distribuovali tento produkt. Na Slovensku sa touto činnosťou zaoberá firma Coca Cola Beverages Slovakia s. r. opatriaca spoločnosti Coca-Cola Hellenic Bottling Company.
Coca-Cola je sladký, hnedý nápoj. Predáva sa vo viac ako 200 krajinách sveta. Názov pochádza z látok, ktoré, ktoré sa používajú pri jej výrobe. Sú to listy koky, z ktorých sa vyrába aj kokaín. Tiež sa používajú kolové orechy, ktoré obsahujú kofeín.
...

Kľúčové slová:

coca

cola

kola

Coca-cola

Kofola

reklama

imidž

produkt

úspech

marketing

spotrebiteľ

propagácia

značka

nápoj

logo

konkurencia



Obsah:
  • 1.Firma Coca-Cola -3-
    - imidž Coca-Cola -3-
    - reklama a public relations -5-
    2. Firma Kofola -6-
    - Kofola na Slovensku -7-
    - reklama -7-
    3. Zoznam použitej literatúry -9-

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko