Teória marketingovej komunikácie - analýza reklamnej a PR kampane (Coca-Cola, Kofola)
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
13 x |
Veľkosť
0,4 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
12588 |
Posledná úprava
29.07.2020 |
Zobrazené
1 449 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Výrobu Coca-Coly zabezpečuje firma Coca Cola Company, ktorá poskytuje jednotlivým organizáciám povolenie na to, aby vyrábali a distribuovali tento produkt. Na Slovensku sa touto činnosťou zaoberá firma Coca Cola Beverages Slovakia s. r. opatriaca spoločnosti Coca-Cola Hellenic Bottling Company.
Coca-Cola je sladký, hnedý nápoj. Predáva sa vo viac ako 200 krajinách sveta. Názov pochádza z látok, ktoré, ktoré sa používajú pri jej výrobe. Sú to listy koky, z ktorých sa vyrába aj kokaín. Tiež sa používajú kolové orechy, ktoré obsahujú kofeín.
...
Kľúčové slová:
coca
cola
kola
Coca-cola
Kofola
reklama
imidž
produkt
úspech
marketing
spotrebiteľ
propagácia
značka
nápoj
logo
konkurencia
Obsah:
- 1.Firma Coca-Cola -3-
- imidž Coca-Cola -3-
- reklama a public relations -5-
2. Firma Kofola -6-
- Kofola na Slovensku -7-
- reklama -7-
3. Zoznam použitej literatúry -9-
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.