The Partnership of Integration and Reciprocity
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
0 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
neznámy |
ID projektu
22616 |
Posledná úprava
21.04.2009 |
Zobrazené
508 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
preklad odborneho textu z oblasti marketingovej komunikacie
V tejto kapitole sa zameriame hlavne na marketingové prístupy manažérov pri integrácii. Pozrieme sa na marketingové ciele a súčasné metódy, ktorými firma stanovuje, ktorí zákazníci a potenciálni zákazníci sú potenciálne najziskovejší pre investície v oblasti marketingovej komunikácie. Tiež si všimneme, že prístupy, ktoré určujú hodnoty pri komunikácii nie sú len o tom, čo chce obchodník dosiahnuť. Je to o interaktivite, ktorá je vlastne vytváraním dialógu medzi spoločnosťou a jej zákazníkmi a potenciálnymi zákazníkmi. Tiež objavíme, že reálny úspech prichádza s dlhodobými vzťahmi, a nie s krátkodobými nárazovými predajmi.
Kľúčové slová:
Marketing
management approaches
integrated marketing communication
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.