Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 090   projektov
0 nových

The Partnership of Integration and Reciprocity

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
neznámy
ID projektu
22616
Posledná úprava
21.04.2009
Zobrazené
508 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
preklad odborneho textu z oblasti marketingovej komunikacie

V tejto kapitole sa zameriame hlavne na marketingové prístupy manažérov pri integrácii. Pozrieme sa na marketingové ciele a súčasné metódy, ktorými firma stanovuje, ktorí zákazníci a potenciálni zákazníci sú potenciálne najziskovejší pre investície v oblasti marketingovej komunikácie. Tiež si všimneme, že prístupy, ktoré určujú hodnoty pri komunikácii nie sú len o tom, čo chce obchodník dosiahnuť. Je to o interaktivite, ktorá je vlastne vytváraním dialógu medzi spoločnosťou a jej zákazníkmi a potenciálnymi zákazníkmi. Tiež objavíme, že reálny úspech prichádza s dlhodobými vzťahmi, a nie s krátkodobými nárazovými predajmi.

Kľúčové slová:

Marketing

management approaches

integrated marketing communication


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko