Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Trvalo udržateľný marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
39486
Posledná úprava
13.06.2012
Zobrazené
1 403 x
Autor:
dagmar13k
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Udržateľný rozvoj (TUR)
Udržateľný rozvoj je taký rozvoj, ktorý umožňuje súčasným i budúcim generáciám uspokojovať ich základné životné potreby a pritom neznižuje rozmanitosť prírody a zachováva prirodzené funkcie ekosystémov.
Naše životné prostredie je v dnešnom modernom svete ovplyvnené ľudskou činnosťou. Situácia životného prostredia sa za posledných 50 rokov rapídne zhoršila: globálne otepľovanie, strata biologickej rozmanitosti, nadmerné čerpanie prírodných zdrojov, rastúci objem odpadu, zvýšené používanie chemikálií atď., každý z týchto problémov nanešťastie predstavuje hrozbu pre naše životné prostredie.

2. Realita prítomnosti
• súčasná svetová populácia: cca 6,9 mld.
• denný rast populácie: cca 133 000
• počet ľudí, ktorí dnes zomreli od hladu: 17.670
• počet ľudí bez prístupu k nezávadnej pitnej vode: 1.310.689.460
• počet ľudí s nadváhou: 1.159.109.495
• rozloha lesov, ktoré ziznú počas roka v ha: 697.976
• dni do vyčerpania zásob plynu: 61.083
...

Kľúčové slová:

trvalo udržateľný rozvoj

TUR

marketing

spoločenská zodpovednosť firmy

životné prostredie



Obsah:
  • 1. Udržateľný rozvoj
    2. Realita prítomnosti (údaje k 23. 01. 2011)
    3. Spoločenská zodpovednosť firmy
    3.1. História spoločenskej zodpovednosti firmy
    4. Oblasti zahrnuté v koncepte spoločenskej zodpovednosti firmy
    4.1. Ekonomická oblasť
    4.2. Environmentálna oblasť
    4.3. Sociálna oblasť
    5. Spoločensky zodpovedná firma na Slovensku – IBM

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko