Trvalo udržateľný marketing
«»
Popis:
Udržateľný rozvoj (TUR)
Udržateľný rozvoj je taký rozvoj, ktorý umožňuje súčasným i budúcim generáciám uspokojovať ich základné životné potreby a pritom neznižuje rozmanitosť prírody a zachováva prirodzené funkcie ekosystémov.
Naše životné prostredie je v dnešnom modernom svete ovplyvnené ľudskou činnosťou. Situácia životného prostredia sa za posledných 50 rokov rapídne zhoršila: globálne otepľovanie, strata biologickej rozmanitosti, nadmerné čerpanie prírodných zdrojov, rastúci objem odpadu, zvýšené používanie chemikálií atď., každý z týchto problémov nanešťastie predstavuje hrozbu pre naše životné prostredie.
2. Realita prítomnosti
• súčasná svetová populácia: cca 6,9 mld.
• denný rast populácie: cca 133 000
• počet ľudí, ktorí dnes zomreli od hladu: 17.670
• počet ľudí bez prístupu k nezávadnej pitnej vode: 1.310.689.460
• počet ľudí s nadváhou: 1.159.109.495
• rozloha lesov, ktoré ziznú počas roka v ha: 697.976
• dni do vyčerpania zásob plynu: 61.083
...
Kľúčové slová:
trvalo udržateľný rozvoj
TUR
marketing
spoločenská zodpovednosť firmy
životné prostredie
Obsah:
- 1. Udržateľný rozvoj
2. Realita prítomnosti (údaje k 23. 01. 2011)
3. Spoločenská zodpovednosť firmy
3.1. História spoločenskej zodpovednosti firmy
4. Oblasti zahrnuté v koncepte spoločenskej zodpovednosti firmy
4.1. Ekonomická oblasť
4.2. Environmentálna oblasť
4.3. Sociálna oblasť
5. Spoločensky zodpovedná firma na Slovensku – IBM
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.