Tvorba integrovanej marketingovej komunikácie pre vybraný podnik
«»
Popis:
Partners Group SK ako subjekt pozornosti seminárnej práce sa od svojho vzniku v roku 2007 špecializuje na poskytovanie finančných služieb s cieľom poskytnúť službu komplexného finančného plánovania svetovej úrovne. Prostredníctvom služby spoločnosti môžu aj bežní klienti využívať profesionálne privátne finančné služby.
Spoločnosť Partners Group SK v spolupráci s poprednými finančnými spoločnosťami vyvíja exkluzívne finančné produkty. Ich výraznou konkurenčnou výhodou sú nižšie poplatky a väčšia pridaná hodnota pre klienta. Spoločnosť verí v kvalitu. Je presvedčená, že trvalý rast a rozvoj sa dá dosiahnuť iba neustálou inováciou, preto neustále sleduje trendy a prináša na trh nové revolučné produkty.
Dôkazom prínosu služieb spoločnosti pre klientov sú výsledky prieskumu spokojnosti, ktorý si spoločnosť objednala u renomovanej prieskumnej spoločnosti AC Nielsen. 95 % spokojných klientov potvrdilo svoju dôveru v spoločnosť.
Filozofia spoločnosti je postavená na otvorenosti a transparentnosti voči klientom, spolupracovníkom a finančným partnerom. Hodnoty, ktoré si definovala v etickom kódexe, sa stali základom pre každodenné pôsobenie na finančnom trhu.
Kľúčové slová:
stratégia
marketing
skutočnosť
vnímanie
konkurencia
motto
Obsah:
- Zoznam skratiek 3
Zoznam termínov 3
1 Definícia problému 4
1.1 Kľúčové údaje 4
1.2 Marketingový problém, ktorý môže komunikácia vyriešiť 5
2 tvorivá stratégia 5
2.1 Aká je služba? 5
2.1.1 Skutočnosť 5
2.1.2 Vnímanie 5
2.2 Potenciál služby 7
2.3 Konkurencia 9
2.4 Prínosom konkurencie je možnosť pomôcť. 9
2.5 Najsilnejšia stránka Partnersgroup SK 10
2.6 Základné motto pre cieľový trh 10
2.7 Tón/ladenie komunikácie 10
2.8 Konkretizácia cieľov komunikácie 10
2.8.1 Najdôležitejší moment 10
2.8.2 Riešenie 10
3 Zoznam odkazov 12
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.