Popis:
Komunikovať v marketingovej filozofii znamená na jednej strane informovať, oboznamovať s produktmi a službami, vysvetľovať ich vlastnosti a použitie, vyzdvihnúť ich úžitok, kvalitu, hodnotu a prospešnosť, a na druhej strane zostať otvorený a nebrániť sa informáciám prichádzajúcim z externého prostredia, vedieť aj počúvať, prijímať podnety a reagovať na požiadavky klientov. Je samozrejme, že tak ako sa rozširuje sortiment bankových produktov, vznikajú nové a nové trhy, a tak musí komunikácia nachádzať nové a nové prostriedky.
Kľúčové slová:
marketingová stratégia
komunikačná stratégia vo finančných inštitúciach
Zdroje:
- Bankový časopis BIATEC
- www.financnik.sk
- www.slsp.sk
- www.lomtec.com/slovakia
- www.uvery.sk
- Brožúry Slovenskej sporiteľne
- Študijný materiál predmetu Marketing finančných služieb pre dištančné vzdelávanie-2007:
- Doc. Ing. Nataša Urbančíková, PhD – Marketing finančných služieb