Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Tvorba marketingovej stratégie

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
45407
Posledná úprava
24.11.2014
Zobrazené
2 044 x
Autor:
lubo.kubala
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
MARKETINGOVÁ STRATÉGIA

„Trh, trhový mechanizmus, trhové aktivity, to sú pojmy, ktoré veľmi úzko súvisia s marketingom. Pokiaľ existuje alebo pokiaľ sa buduje trhová ekonomika, tak jej úspešnosť je priamo závislá na marketingu, jeho formovaní a uplatňovaní v každodennom živote podnikateľského subjektu.“

Ak chceme uvažovať o dlhodobej prosperite podniku na trhu, musíme si uvedomiť, že s úspešnosťou je spojená marketingová stratégia, ktorú si musí každý podnik vypracovať sám. Marketingová stratégia podniku vystupuje v nadväznosti na tri hlavné úrovne riadenia v troch pozíciách:

Kľúčové slová:

strategický marketing

merketingová stratégia

podstata marketingovej stratégie

návrh

implementácia

kontrolovanie



Obsah:
  • Obsah
    1. Marketingová stratégia 3
    1.1 Základné definície marketingovej stratégie 3
    1.2 Podstata marketingovej stratégie 4
    2. Tvorba marketingovej stratégie 8
    2.1 Určenie východísk 9
    2.2 Aktuálna marketingová situácia 10
    2.3 Upresnenie strategického postavenia 15
    2.4 Filozofické a koncepčné smerovanie 15
    2.5 Výber segmentu a typu marketingovej stratégie 16
    2.6 Návrh marketingovej stratégie 16
    2.7 Implementácia marketingovej stratégie 17
    2.8 Kontrolovanie uplatnenia marketingovej stratégie 18

Zdroje:
  • HORÁKOVÁ, I.: Marketing v současné světové praxi, Grada: Praha. 1992, ISBN 80-85424-83-5, 365 s
  • JEDLIČKA M.: Marketingové stratégie. Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave: Trnava. 2006, ISBN 80-89034-71-3
  • JEDLIČKA, M.: Marketingová stratégia podniku. Magna: Trnava. 1998, ISBN 80-85722-06-2
  • KASSAY, Š.: Marketingová stratégia korporácie. Strateg: Nové Zámky. 1999, ISBN 80-967919-7-4
  • KITA J. a kol.: Marketing. Edícia Ekonómia: Bratislava. 2005, ISBN 80-8078-049-8
  • KOTLER, P. - ARMSTRONG, G.: Marketing, SNP: Bratislava. 1992, ISBN 80-080-204-23
  • KOTLER, P.: Marketing Management, Grada: Praha. 1998, ISBN 80-7169-600-5
  • RAJT, Š.: Marketing, INTEC: Žilina. 1992, ISBN 80-855-820-07, 147 s.
  • TOMEK, J a kol.: Marketingová stratégie podniku, Mangement Press: Praha. 1992, ISBN 80-856-030-39
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko