U. S. Steel Košice a. s. na slovenskom, českom a ukrajinskom trhu
Prípona
.docx |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
11 x |
Veľkosť
0,7 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
13879 |
Posledná úprava
20.09.2021 |
Zobrazené
1 843 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
The United States Steel Corporation so sídlom v Pittsburghu je najväčším výrobcom ocele v USA a spolu so svojimi európskymi závodmi patrí medzi popredných výrobcov ocele na svete. Bola založená 25. februára 1901 a uvedená do prevádzky 1. apríla ako holdingová spoločnosť. Vychádzala z vizionárskych predstáv a skúseností obchodníka a priemyselníka Andrewa Carnegieho, finančníka Johna P. Morgana a právnika Elberta H. Garyho. Spoločnosť bola taká obrovská, že v roku 1901 tvorila 7% hrubého domáceho produktu Spojených štátov. Vyrábala a predávala 67% domácej a 29% svetovej ocele. Korporácia nielenže zmenila spôsob fungovania oceliarskeho priemyslu v USA, ale priniesla aj nové myšlienky do obchodnej súťaže a zásady podnikateľskej etiky.
Nová etapa v histórii košických železiarní začína 24. novembra 2000, kedy bola celá hutnícka časť predaná a výsledkom bola spoločnosť U. S. Steel Košice, ako úspešné spojenie slovenských technických zručností a znalostí so silným americkým vedením a obchodnou skúsenosťou zameranou na trh. Spoločnosť bola prijatá za člena prestížnych medzinárodných organizácií, združujúcich výrobcov železa a ocele, stal sa partnerom renomovaných zahraničných firiem v spoločných podnikoch. Prostredníctvom svojich divíznych závodov zabezpečuje procesy od spracovania primárnych nerastných surovín, cez výrobu surového železa a ocele, až po výstupy finálnych produktov s vysokou pridanou hodnotou. ...
Kľúčové slová:
USS Košice
US STEEL
Košice
marketing
medzinárodný marketing
manažment
produkt
produktová koncepcia
strategické plánovaine
zahraničný trh
SWOT analýza
hutníctvo
internacionalizácia
Obsah:
- Projekt firmy U.S. STEEL KOŠICE - 3 -
1. Predstavenie materskej spoločnosti firmy - 3 -
Produkty - 3 -
Stupeň internacionalizácie - 4 -
Konkurenčné prostredie vo svete - 4 -
2. Strategické plánovanie spoločnosti v období vstupu na slovenský trh v roku 2000 - 5 -
Poslanie spoločnosti U. S. Steel Košice a. s. - 5 -
Ciele spoločnosti - 5 -
3. Charakteristika odvetvia na slovenskom trhu a vybraných zahraničných trhoch - 7 -
3.1. Hutnícky priemysel v Slovenskej republike - 7 -
3.2. Hutnícky priemysel v Českej republike - 9 -
3.3. Hutnícky priemysel v Ukrajine - 10 -
4. Charakteristika marketingového prostredia vybraných trhov - 11 -
Analýza prostredia - Slovenská republika - 11 -
Analýza prostredia - Česká republika - 14 -
Analýza prostredia - Ukrajina - 15 -
5. Index vnímania korupcie - 17 -
6. RATING Slovenskej republiky, Českej republiky a Ukrajiny - 18 -
7. Stupeň a motívy internacionalizácie - 19 -
Stupeň internacionalizácie - 19 -
Motívy internacionalizácie - 19 -
8. Formy vstupu na vybrané trhy - 20 -
9. Určenie kľúčových stratégií v medzinárodnom podnikaní - 22 -
10. Kultúrna charakteristika trhov na základe Hofstedeho kritéií - 23 -
11. Segmentácia trhu - 26 -
12. Anylýza a výskum trhu - SWOT analýza - 28 -
13. Marketingový mix spoločnosti U.S.Steel Košice - 33 -
13.1. Výrobková politika firmy U. S. Steel Košice a.s. - 33 -
13.2. Komunikačná politika firmy U. S. Steel Košice a.s. - 38 -
13.3. Distribučná politika firmy U. S. Steel Košice a.s. - 38 -
13.4 Cenová politika firmy U. S. Steel Košice a.s. - 39 -
Záver: - 41 -
Použitá literatúra: - 42 -
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.