Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Uplatnenie strategického manažmentu v praxi

«»
Prípona
.pdf
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
17 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
45736
Posledná úprava
30.03.2015
Zobrazené
1 551 x
Autor:
alena.domjenova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V minulosti spoločnosti mohli bezproblémovo fungovať aj bez zásahu stratégie. Najdôležitejším faktorom bol výrobný potenciál a každonenné fungovanie spoločnosti. Keďže trh neustále narastá, narastá aj potreba strategického riadenia v spoločnostiach, pretože práve stratégia napomáha prežiť konkurenčný boj a prináša dlhodobý úspech.
Vzhľadom na fakt, že na trhu sa neustále mení situácia, je pre každú spoločnosť dôležité analyzovať vnútorné faktory pôsobiace na spoločnosť ale aj vonkajšie, a pomocou výsledkov analýz formovať také stratégie, ktoré spoločnosť udržia na rovnakej pozícií a v lepšom prípade spoločnosť posunú vyššie. Pomocou strategického riadenia spoločnosť zabezpečuje prispôsobenie sa spoločnosti k rýchlo sa meniacemu prostrediu, čo je dôležité najmä pri stavaní základov trhovej ekonomiky.

Kľúčové slová:

strategický manažment

stratégia

emergentný prístup

analýza prostredia

predmet činnosti

SWOT analýza



Obsah:
  • Úvod 3
    1. Aktuálnosť teórie strategického manažmentu 4
    1.1. Stratégia 4
    1.2. Strategický manažment 4
    1.3. Prístupy k tvorbe stratégií 4
    Preskripčný prístup 4
    Emergentný prístup 5
    2. Charakteristika spoločnosti 7
    2.1. Predmet činností 8
    2.2. Organizačná štruktúra spoločnosti 9
    2.4. Analýza prostredia 10
    2.4.1. Pest analýza 10
    2.4.3. SWOT analýza 12
    3. Odporúčania 13
    Zoznam použitej bibliografie 16

Zdroje:
  • PAPULA, .J.Ľ PAPULOVÁ Z. : Stratégia a strategický manažment ako nástroje, ktoré umožňujú súperenie i spolužitie Dávida s Goliášom. Bratislava: Iura Edition, 2013. ISBN 978-80-8078-533-8.
  • PAPULA, J.: Vývoj teórie strategického manažmentu pod vplyvom meniaceho sa prostredia. Bratislava: Kartprint,2004. 272 s. ISBN 8-88870-40-2.
  • PAPULOVÁ Z.: Strategické analýzy s podporou strategického myslenia aktuálny trend v strategickom manažmente. Bratislava : Kartprint,2012. 231 s. ISBN 978-80-89553-10-5
  • PAPULA, J.: Vývoj teórie strategického manažmentu pod vplyvom meniaceho sa prostredia. Bratislava: Kartprint,2004, s. 58-60.
  • BOUČKOVÁ, J. a kol. 2003. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179- 577-1. 3.) FOTR, J. a kol., 2012. Tvorba strategie a strategické plánovaní. Praha: Grada Publishing, 2012. ISBN 987-247-3985-4
  • GRASSEOVA, M. a kol. 2010. Analýza v rukou manažera. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-251-2621-9
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko