Vnútropodniková komunikácia
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
19 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
2999 |
Posledná úprava
30.03.2017 |
Zobrazené
7 545 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Termín komunikácia pochádza z latinského slova communis, ktoré nesie význam spoločný, vzájomný, zdieľaný. Komunikácia teda znamená prenos informácie od odosielateľa príjemcovi pomocou verbálnych alebo neverbálnych symbolov, podmienkou tohto prenosu je porozumenie odovzdanej informácie. Táto definícia je základom modelu komunikačného prenosu. Význam porozumenia odoslanej informácie dokazuje aj množstvo publikácií zameraných na túto tému, hlavne na aspekt medzinárodnej komunikácie, ale aj na zvýšenie kvality verbálneho prejavu a neverbálnych signálov.
Kľúčové slová:
komunikácia
interná komunikácia
externá komunikácia
tok informácií
masová komunikácia
funkcie
význam
účel
Obsah:
- 1 Komunikácia 3
1.1 Funkcia komunikácie 3
1.2 Význam komunikácie 3
1.3 Účel komunikácie 4
1.4 Proces komunikácie 4
2 Informačné toky v organizácii 4
2.1 Zostupný tok informácií 5
2.2 Vzostupný tok informácií 5
2.3 Horizontálny tok informácií 5
2.4 Diagonálny tok informácií 6
3 Masová komunikácia 6
3.1 Interná 7
3.2 Externá 7
Použitá literatúra 9
Zdroje:
- Koontz H., Weirich H., Management, Praha, East Publishing, 1998
- Donnelly J.H., Gibson J.L, Ivancevich J.M, Management, Praha, Grada Publishing, 1997
- Majtán M., Manažment, Bratislava, Ekonóm, 2004
- Kohoutek R., Štepaník J., Psychológie práce a řízení, Brno, CERM, 2000
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.