Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Vnútropodniková komunikácia

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
19 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
2999
Posledná úprava
30.03.2017
Zobrazené
7 569 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Termín komunikácia pochádza z latinského slova communis, ktoré nesie význam spoločný, vzájomný, zdieľaný. Komunikácia teda znamená prenos informácie od odosielateľa príjemcovi pomocou verbálnych alebo neverbálnych symbolov, podmienkou tohto prenosu je porozumenie odovzdanej informácie. Táto definícia je základom modelu komunikačného prenosu. Význam porozumenia odoslanej informácie dokazuje aj množstvo publikácií zameraných na túto tému, hlavne na aspekt medzinárodnej komunikácie, ale aj na zvýšenie kvality verbálneho prejavu a neverbálnych signálov.

Kľúčové slová:

komunikácia

interná komunikácia

externá komunikácia

tok informácií

masová komunikácia

funkcie

význam

účel



Obsah:
  • 1 Komunikácia 3
    1.1 Funkcia komunikácie 3
    1.2 Význam komunikácie 3
    1.3 Účel komunikácie 4
    1.4 Proces komunikácie 4
    2 Informačné toky v organizácii 4
    2.1 Zostupný tok informácií 5
    2.2 Vzostupný tok informácií 5
    2.3 Horizontálny tok informácií 5
    2.4 Diagonálny tok informácií 6
    3 Masová komunikácia 6
    3.1 Interná 7
    3.2 Externá 7
    Použitá literatúra 9

Zdroje:
  • Koontz H., Weirich H., Management, Praha, East Publishing, 1998
  • Donnelly J.H., Gibson J.L, Ivancevich J.M, Management, Praha, Grada Publishing, 1997
  • Majtán M., Manažment, Bratislava, Ekonóm, 2004
  • Kohoutek R., Štepaník J., Psychológie práce a řízení, Brno, CERM, 2000
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko