Vstup firmy Galan na zahraničný trh
«»
Popis:
1.2 Zameranie podnikateľskej činnosti
Firma GALAN vznikla v roku 1991. Zaoberá sa výrobou sedacích súprav, nábytku, postelí a iných potrieb do domácností. Postupom času sa pretransformovali z čisto výrobnej na výrobno-obchodnú spoločnosť. Začali sa venovať obchodovaniu s nábytkom.
V roku 1998 sa presťahovali z menších priestorov do terajších priestorov s rozlohou 1200m2, kde majú vytvorenú veľkú expozíciu nábytku. V roku 2007 vstúpili do aliancie obchodnej siete Mega, ktorá zastrešuje predajne po celom Slovensku. Odvtedy vystupujú pod názvom Mega nábytok GALAN. Prevažnú časť sortimentu tvorí nábytok od subdodávateľa Black Red White a Asko nábytok.
Alfou i omegou práce je to, aby zákazník odchádzal spokojný.
Mesačne sú do schránok zákazníkov distribuované letáky, ktoré informujú zákazníka o prebiehajúcich akciách na vybrané druhy tovaru predajni.
...
Kľúčové slová:
výrobný program
vstup na trh
analýza predaja
analýza okolia
selekčná analýza
návrh marketingových programov
zhodnotenie rizík
Obsah:
- 1 Charakteristika podniku a produktu 3
1.1 Základné informácie 3
1.2 Zameranie podnikateľskej činnosti 3
1.3 Výrobný program 4
1.4 Analýza predaja 5
1.5 Analýza okolia 6
2 Výber vhodnej krajiny 7
2.1 Selekčná analýza 7
2.1.1 Hrubá selekčná analýza I. stupňa 7
2.1.2 Hrubá selekčná analýza II. stupňa 7
2.1.3 Jemná selekčná analýza 8
3 Návrh marketingových programov 10
4 Záver 12
4.1 Forma vstupu na zahraničný trh 12
4.2 Zhodnotenie rizík vstupu na zahraničný trh 13
Zoznam bibliografických odkazov
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.