Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Vstup firmy Gardena, s.r.o. na zahraničný trh

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
25 x
Veľkosť
0,9 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
28954
Posledná úprava
30.12.2009
Zobrazené
3 669 x
Autor:
lucka27
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod

Významným atribútom súčasnosti je prevratné tempo internacionalizácie, ktoré zasahuje najmä ekonomické aspekty života spoločnosti. Prejavuje sa to okrem iného rýchlym rastom objemu medzinárodného obchodu, rozvojom ďalších foriem medzinárodných ekonomických vzťahov a rastúcim stupňom prepojenosti a vzájomnej závislosti jednotlivých národných ekonomík, vrátane ich subjektov.
Napojenie na svetový trh sa vo väčšom alebo menšom rozsahu týka všetkých hospodárskych odvetví. Stále viac platí, že pre rastúci počet podnikateľov je medzinárodná spolupráca nielen potrebná a výhodná , ale aj nevyhnutná. Podnikatelia sú nútení kalkulovať nielen s možnosťami a potrebami domáceho trhu, ale aj s dimenziami zahraničných trhov. (4)...

Kľúčové slová:

medzinárodný obchod

zahraničný trh

selekčná analýza

joint venture

medzinárodný marketingový program



Zdroje:
  • [1] KOPRLOVÁ, J.: Formy zahraničnej trhovej angažovanosti. Bratislava : SPRINT, 2006. 251 s. ISBN 80-89085-75-X
  • [2] KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing. Praha : Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-2471359-5
  • [3] MACHKOVÁ, H.: Medzinárodní marketing. Praha : Grada Publishing, 2006. 205 s. ISBN -24716-78-X
  • [4] URBAN, E.: Medzinárodný marketing. Bratislava : Ekonoická univerzita, 2001. 320 s.
  • [5] ŠUPÍN, M.: Medzinárodný obchod. Zvolen : Vydavateľstvo TU, 2007. 109 s ISBN 978-228-1758-5
  • [6] www.austriantimes.at
  • [7] www.cia.gov
  • [8] www.economy.gov.sk
  • [9] www.export.cz
  • [10] www.messe.at
  • [11] www.novinite.com
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko