Vstup firmy Gardena, s.r.o. na zahraničný trh
Popis:
Úvod
Významným atribútom súčasnosti je prevratné tempo internacionalizácie, ktoré zasahuje najmä ekonomické aspekty života spoločnosti. Prejavuje sa to okrem iného rýchlym rastom objemu medzinárodného obchodu, rozvojom ďalších foriem medzinárodných ekonomických vzťahov a rastúcim stupňom prepojenosti a vzájomnej závislosti jednotlivých národných ekonomík, vrátane ich subjektov.
Napojenie na svetový trh sa vo väčšom alebo menšom rozsahu týka všetkých hospodárskych odvetví. Stále viac platí, že pre rastúci počet podnikateľov je medzinárodná spolupráca nielen potrebná a výhodná , ale aj nevyhnutná. Podnikatelia sú nútení kalkulovať nielen s možnosťami a potrebami domáceho trhu, ale aj s dimenziami zahraničných trhov. (4)...
Kľúčové slová:
medzinárodný obchod
zahraničný trh
selekčná analýza
joint venture
medzinárodný marketingový program
Zdroje:
- [1] KOPRLOVÁ, J.: Formy zahraničnej trhovej angažovanosti. Bratislava : SPRINT, 2006. 251 s. ISBN 80-89085-75-X
- [2] KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing. Praha : Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-2471359-5
- [3] MACHKOVÁ, H.: Medzinárodní marketing. Praha : Grada Publishing, 2006. 205 s. ISBN -24716-78-X
- [4] URBAN, E.: Medzinárodný marketing. Bratislava : Ekonoická univerzita, 2001. 320 s.
- [5] ŠUPÍN, M.: Medzinárodný obchod. Zvolen : Vydavateľstvo TU, 2007. 109 s ISBN 978-228-1758-5
- [6] www.austriantimes.at
- [7] www.cia.gov
- [8] www.economy.gov.sk
- [9] www.export.cz
- [10] www.messe.at
- [11] www.novinite.com
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.