Vstup firmy VIJAM, s. r. o. na zahraničný trh
«»
Popis:
Jeden z hlavných cieľov prípadovej štúdie je vybrať pre spoločnosť VIJAM zahraničný trh a na ňom rozvíjať svoje podnikateľské aktivity. VIJAM, s. r. o. sa zaoberá výrobou, predajom, vývojom, distribúciou a montážou sedacích súprav. Spoločnosť v súčasnosti pôsobí v Slovenskej republike.
Na splnenie hlavného cieľa bolo potrebné si určiť čiastkové ciele, a to na základe osvojenia si poznatkov z oblasti medzinárodného obchodu, o rôznych formách vstupu firmy na zahraničný trh a o metódach používaných v strategickom rozhodovaní v medzinárodnom marketingu.
Ďalším čiastkovým cieľom bola analýza spoločnosti VIJAM, analýza rizík vybraného zahraničného trhu, jeho segmentácia, zvolenie vhodnej formy vstupu na vybraný zahraničný trh, a návrh medzinárodného marketingového programu v oblasti produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej politiky pre výrobky a služby firmy VIJAM pre vybraný trh.
Kľúčové slová:
medzinárodný obchod
david ricardo
adam smith
selekčná analýza
Nórsko
portfólio analýza
medzinárodný marketingový program
Obsah:
- 1 Medzinárodný obchod 1
1.2 Teórie medzinárodného obchodu 1
1.3 Klasická ekonómia 1
1.4 Adam Smith 2
1.5 David Ricardo 3
2 Cieľ práce 5
3 Metodika práce a metódy skúmania 6
4 Analytická časť 7
4.1 Charakteristika spoločnosti VIJAM, s. r. o, 7
4.2 Charakteristika produktov 7
5 Projektová časť 10
5.1 Selekčná analýza 10
5.1.1 Hrubá selekčná analýza I. stupňa 10
5.1.2 Hrubá selekčná analýza II. Stupňa 10
5.1.3 Jemná selekčná analýza 11
5.2 Metódy využívané v strategickom rozhodovaní 12
5.2.1 Analýza voľného trhového podielu 12
5.2.2 Metóda zhodnotenia kapitálu 13
5.2.3 Portfólio analýza 15
5.3 Charakteristika Nórska 16
5.4 Výber krajiny 18
5.5 Segmentácia zahraničného trhu 18
5.6 Výber vhodnej formy vstupu na zahraničný trh 19
5.7 Zhodnotenie rizík vstupu na zahraničný trh 19
5.8 Medzinárodný marketingový program 20
6 Záver 22
7 Použité zdroje informácií 23
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.