Vstup na zahraničný trh RATANIA
Popis:
Cieľom tejto práce bolo vytvoriť firmu, ktorá by svojimi produktmi alebo službami bola schopná sa presadiť na novom trhu. Pred vstupom do neznámeho trhu je dobré získať čo najviac informácii, nie len o konkurencii ale hlavne o obyvateľstve, ekonomike, politike, podmienkach aké momentálne vládnu v krajine. Uvážiť, ako umiestniť produkty na novom trhu, či už priamym alebo nepriamym exportom a vybrať vhodné miesto. Treba byť trpezlivý očakávať rôzne prekážky a vedieť pohotovo reagovať. Ak sme si zvolili ten správny trh a správne miesto, tak môžeme zožať úspech. Naša firma si vybrala pre vstup na zahraničný trh nepriamy export.
Kľúčové slová:
vstup na trh
medzinárodný obchod
analýza trhu
export
import
zahraničný obchod
distribúcia
medzinárodné podnikanie
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.