Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Vstup na zahraničný trh RATANIA

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
22 x
Veľkosť
0,8 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
30211
Posledná úprava
11.03.2010
Zobrazené
2 649 x
Autor:
alice.frozen1
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom tejto práce bolo vytvoriť firmu, ktorá by svojimi produktmi alebo službami bola schopná sa presadiť na novom trhu. Pred vstupom do neznámeho trhu je dobré získať čo najviac informácii, nie len o konkurencii ale hlavne o obyvateľstve, ekonomike, politike, podmienkach aké momentálne vládnu v krajine. Uvážiť, ako umiestniť produkty na novom trhu, či už priamym alebo nepriamym exportom a vybrať vhodné miesto. Treba byť trpezlivý očakávať rôzne prekážky a vedieť pohotovo reagovať. Ak sme si zvolili ten správny trh a správne miesto, tak môžeme zožať úspech. Naša firma si vybrala pre vstup na zahraničný trh nepriamy export.

Kľúčové slová:

vstup na trh

medzinárodný obchod

analýza trhu

export

import

zahraničný obchod

distribúcia

medzinárodné podnikanie



Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko