Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Vybrané modely kvality služieb aplikované na spoločnosť Orange Slovensko, a.s.

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
29578
Posledná úprava
01.02.2010
Zobrazené
1 530 x
Autor:
pmiho
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Model Lynn Shostackovej -podľa tejto teórie existuje niekoľko faktorov, ktoré majú zásadný vplyv na schopnosť poskytovať služby na dostatočnej úrovni.

Kvalitatívny model spokojnosti Staussa a Neuhausa - Stauss a Neuhaus vo svojom modeli spochybňujú domnienku, že vysoký stupeň spokojnosti vedie automaticky k vysokej lojalite zákazníkov. Dôvodom je rôznorodosť potrieb zákazníkov, atraktivita iných alternatív, ako aj situačné faktory.Stauss a Neuhaus definujú tri typy spokojnosti a dva typy nespokojnosti. Na základe tohto modelu a typov spokojnosti a nespokojnosti zákazníkov môže spoločnosť odhaliť, aké faktory ovplyvňujú spokojnosť a nespokojnosť zákazníkov, odhadnúť správanie spokojných a nespokojných zákazníkov a takisto, ktoré činnosti je nutné podrobiť zmene, aby bola dosiahnutá čo najvyššia spokojnosť zákazníkov...

Kľúčové slová:

kvalita služieb

modely kvality služieb

modely kvality

GAP model

Kvalitatívny model spokojnosti

Stauss

Neuhauss

Lynn Shostackova

Orange Slovensko



Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko