Vybrané modely kvality služieb aplikované na spoločnosť Orange Slovensko, a.s.
Popis:
Model Lynn Shostackovej -podľa tejto teórie existuje niekoľko faktorov, ktoré majú zásadný vplyv na schopnosť poskytovať služby na dostatočnej úrovni.
Kvalitatívny model spokojnosti Staussa a Neuhausa - Stauss a Neuhaus vo svojom modeli spochybňujú domnienku, že vysoký stupeň spokojnosti vedie automaticky k vysokej lojalite zákazníkov. Dôvodom je rôznorodosť potrieb zákazníkov, atraktivita iných alternatív, ako aj situačné faktory.Stauss a Neuhaus definujú tri typy spokojnosti a dva typy nespokojnosti. Na základe tohto modelu a typov spokojnosti a nespokojnosti zákazníkov môže spoločnosť odhaliť, aké faktory ovplyvňujú spokojnosť a nespokojnosť zákazníkov, odhadnúť správanie spokojných a nespokojných zákazníkov a takisto, ktoré činnosti je nutné podrobiť zmene, aby bola dosiahnutá čo najvyššia spokojnosť zákazníkov...
Kľúčové slová:
kvalita služieb
modely kvality služieb
modely kvality
GAP model
Kvalitatívny model spokojnosti
Stauss
Neuhauss
Lynn Shostackova
Orange Slovensko
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.