Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Výchova detí s poruchami učenia a ich náprava v procese výchovy

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
3,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
10093
Posledná úprava
10.10.2018
Zobrazené
3 869 x
Autor:
andymur
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Poruchy učenia sú psychologické alebo neurologické obmedzenia hovorenej alebo písanej reči, kognitívneho a motorického správania sa. Obmedzenia medzi špecifickými schopnosťami a úspešnosťou alebo medzi nameranou schopnosťou a školským výkonom. Poruchy nie sú dôsledkom mentálnej retardácie, senzorických handicapov, telesných, emocionálnych porúch a nedostatočnej možnosti učiť sa. Sú takej povahy, že dieťa sa neučí pomocou vyučovacích metód a materiálov vhodných pre väčšinu ostatných detí, ale vyžaduje vzdelávanie na rozvíjanie potencionálov. Poruchy výrazne nepriaznivo ovplyvňujú vzdelávací a osobnostný rozvoj detí, tým majú vplyv aj na ich celoživotnú orientáciu a adaptáciu v spoločnosti.

Kľúčové slová:

dyslexia

dysgrafia

dysortografia

dyskalkulia

dyspraxia

dysfázia

dysmúzia

poruchy učenia

schopnosti

osobnostný rozvoj detí

adaptácia v spoločnosti



Obsah:
  • 1. Základné pojmy a definície
    2. Príčiny špecifických porúch učenia
    3. Prejavy špecifických porúch učenia
    4. Diagnostika špeciálnych porúch učenia
    5. Reedukácia dyslexie
    6. Reedukácia dysgrafie
    7. Reedukácia dysortografie
    8. Reedukácia dyskalkulie
    9. Sluchová percepcia, vnímanie a reprodukcia rytmu
    10. Zraková percepcia
    11. Orientácia v priestore, pravoľavá orientácia
    12. Hodnotenie žiakov so špu
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko