Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Vypracovaná analýza SWOT firmy AJTY

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
43 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
39406
Posledná úprava
29.01.2012
Zobrazené
2 137 x
Autor:
michaela.pivarcova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Rozhodnúť o tom, v akom sa podnikaní podnik nachádza, nie je vôbec jednoduché. Osud každého podniku ako aj tohto určuje v rozhodujúcej miere jeho okolie, množina faktorov a síl, ktoré naň pôsobia z vonku. Daný podnik sa nachádza v zložitom a stále meniacom sa podnikateľskom prostredí. Preto pri riešení jeho problému treba brať do úvahy okolie. Vzťahy medzi podnikom a okolím podliehajú zmenám. Podnik preto musí vzťahy s okolím sledovať, hodnotiť a zmeny zohľadňovať vo svojich rozhodnutiach.

Alfred Chandler, ktorý definuje pojem stratégia ako ,,určenie základných dlhodobých cieľov podniku, spôsoby ich dosiahnutia a alokácia zdrojov nevyhnutných na uskutočnenie týchto cieľov´´. Táto široká definícia chápe stratégiu ako súbor cieľov, prostriedkov a zdrojov. Stratégia ako plán je cieľavedomé usmerňovanie sa v určitej situácii. Pojem stratégia možno dokresliť aj na pozadí príbuzného a párového pojmu taktika. Stratégia rieši najzávažnejšie, zásadné a rozhodujúce problémy, ktoré sa týkajú prosperity a existencie podniku. Strategické rozhodnutia majú zvyčajne všeobecný a dlhodobý charakter. Taktika odpovedá na otázku, aký postup má byť zvolený v danej konkrétnej situácii.  

Kľúčové slová:

SWOT analýza

charakteristika podniku

stratégia



Obsah:
  • 1. Úvod 3
    2. Charakteristika podniku AJTY 4
    2.1 Ciele podniku 4
    3. Predvídanie budúceho vývoja externého prostredia podniku 5
    4. Analýza interného prostredia podniku 6
    5. Analýza SWOT- charakteristika 7
    6. Opis a analýza zostavenia podnikateľskej stratégie 10
    7. Opis realizácie a stratégia 11
    Záver 12
    Použitá literatúra 13

Zdroje:
  • Slávik, Š.: Strategický manažment. Spirit2, Bratislava 2009
  • Belajová, A.: Regionálna ekonomika. SPU Nitra 2005
  • Sakál. P. A Podskľan A.: Strategický manažment. Schválila Vedecká rada Matenalovotechnologickej fakulty STU, Bratislava 2003
  • Nagyová, Ľ.: Strategické marketingové analýzy. Prednáška 2
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko