Výrobkové stratégie firmy SETUZA a.s.
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
6 x |
Veľkosť
0,5 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
4407 |
Posledná úprava
27.08.2017 |
Zobrazené
2 311 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Rola výrobkových stratégií čím ďalej tým viac rastie. Aby sme sa mohli tejto oblasti kvalitne a dôsledne venovať, potrebujeme na to v dnešnej dobe dôsledné skúmanie a analýzu. Cieľom našej práce je pozorovať a pochopiť, ako stimuluje súčasná ekonomická situácia firmu k zvýšenej aktivite a tvorivosti v utváraní vlastných výrobkových stratégií.
V tejto práci budeme venovať pozornosť výrobkovým stratégiám potravinársko-chemickej firmy SETUZA a.s., ktorá je na českom trhu najväčším spracovateľom olejových semien a dominantným výrobcom jedlých rastlinných olejov a tukov. Bohatá história spoločnosti je datovaná od roku 1848, keď sedlák, mäsiar Georg Schicht získal živnostenské oprávnenie k výrobe mydla a založil firmu Schicht - Severočeské tukové závody (dnešná SETUZA a.s.). On patril vo svojej dobe, vedľa Baťu a Škodu k najznámejším priemyselníkom. V roku 1898 mu bol udelený za jeho zásluhy o rozvoj priemyslu rakúsko-uhorskej monarchie titul cisárska rada.
Kľúčové slová:
Stratégie firmy
marketing
analýza výrobkov
komodity
podnik
výroba
obchod
Obsah:
- Uvod -3-
Charakteristika akciovej spoločnosti SETUZAajej súčasnej situácie -3-
SETUZAako súčasný- lider Českého trhu v spracovaní olejnín -4-
Stratégie fŕmy - výroba a obchod -4-
Marketingová analýza výrobkov -5-
Situácia v danom sortimente -12-
Analýza situácie podniku -12-
Analýza postavenia firmy SETUZAa.s. na trhu -13-
Situáä a na českom tmu Jedlých tukov a olejov -14-
Situácia na českom trhu spotrebnej drogérie -15-
Prehľadá charaktenstikaproduktov firmy SETUZA.-17
Suroviny -17-
Komodity - Olejocnémia -18-
Stratégie pre vvbrané produkty: CERESOL, Merkur -19-
MERKUR* -20-
Návrhv. odporúčania -22-
Záver -24-
Zdroje -25-
Zdroje:
- Paul Smith - Moderní marketing - COMPUTER PRESS Praha, rok 2000
- Dagmar Lesáková - Strategický marketing - PROFIS Bratislava, rok 1994
- Jan Tomek a kol. - Marketingová strategie podniku - MANAGEMENT PRESS Praha, rok 1992
- Kristína Viestová a kol. - Distribučné systémy - EKONÓM Bratislava, 2000
- Štefan Rajt - Marketing, charakteristika, stratégia, proces - SPRINT Bratislava, rok 2000
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.