Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Výrobkové stratégie firmy SETUZA a.s.

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
4407
Posledná úprava
27.08.2017
Zobrazené
2 311 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Rola výrobkových stratégií čím ďalej tým viac rastie. Aby sme sa mohli tejto oblasti kvalitne a dôsledne venovať, potrebujeme na to v dnešnej dobe dôsledné skúmanie a analýzu. Cieľom našej práce je pozorovať a pochopiť, ako stimuluje súčasná ekonomická situácia firmu k zvýšenej aktivite a tvorivosti v utváraní vlastných výrobkových stratégií.

V tejto práci budeme venovať pozornosť výrobkovým stratégiám potravinársko-chemickej firmy SETUZA a.s., ktorá je na českom trhu najväčším spracovateľom olejových semien a dominantným výrobcom jedlých rastlinných olejov a tukov. Bohatá história spoločnosti je datovaná od roku 1848, keď sedlák, mäsiar Georg Schicht získal živnostenské oprávnenie k výrobe mydla a založil firmu Schicht - Severočeské tukové závody (dnešná SETUZA a.s.). On patril vo svojej dobe, vedľa Baťu a Škodu k najznámejším priemyselníkom. V roku 1898 mu bol udelený za jeho zásluhy o rozvoj priemyslu rakúsko-uhorskej monarchie titul cisárska rada.

Kľúčové slová:

Stratégie firmy

marketing

analýza výrobkov

komodity

podnik

výroba

obchod



Obsah:
  • Uvod -3-
    Charakteristika akciovej spoločnosti SETUZAajej súčasnej situácie -3-
    SETUZAako súčasný- lider Českého trhu v spracovaní olejnín -4-
    Stratégie fŕmy - výroba a obchod -4-
    Marketingová analýza výrobkov -5-
    Situácia v danom sortimente -12-
    Analýza situácie podniku -12-
    Analýza postavenia firmy SETUZAa.s. na trhu -13-
    Situáä a na českom tmu Jedlých tukov a olejov -14-
    Situácia na českom trhu spotrebnej drogérie -15-
    Prehľadá charaktenstikaproduktov firmy SETUZA.-17
    Suroviny -17-
    Komodity - Olejocnémia -18-
    Stratégie pre vvbrané produkty: CERESOL, Merkur -19-
    MERKUR* -20-
    Návrhv. odporúčania -22-
    Záver -24-
    Zdroje -25-

Zdroje:
  • Paul Smith - Moderní marketing - COMPUTER PRESS Praha, rok 2000
  • Dagmar Lesáková - Strategický marketing - PROFIS Bratislava, rok 1994
  • Jan Tomek a kol. - Marketingová strategie podniku - MANAGEMENT PRESS Praha, rok 1992
  • Kristína Viestová a kol. - Distribučné systémy - EKONÓM Bratislava, 2000
  • Štefan Rajt - Marketing, charakteristika, stratégia, proces - SPRINT Bratislava, rok 2000
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko