Výrobkové stratégie nápoju Coca - Cola Energy firmy Coca - Cola Company
Popis:
Obsah našej práce je energetický nápoj s názvom Coca Cola Energy ako nový produkt rozvíjajúcej sa palety produktov jedného z najväčších svetových gigantov v oblasti predaja, a pokrytia trhu s nealkoholickými nápojmi. Prvé pokusy spoločnosti Coca Cola na energetický nápoj s kávou príchuťou zlyhal a preto navrhujeme nový výrobok ako alternatívu pre mladých. Keďže spoločnosť nemá zastúpenie na v segmente energetických nápojov, náš nápad sa nám javí ako dosť reálna voľba uskutočnenia. Sama spoločnosť je v oblastí vývoja developerom a preto odhadujeme , že náš produkt bude pre nich výzvou, nie prekážkou. Sám produkt ponúka potenciál nie zaradiť sa medzi skupiny kupujúcich ale pokryť ho na najväčšiu možnú mieru a tak s pomocou mena spoločnosti dokázať maximalizáciu pokrytia trhu s nealkoholickými nápojmi , kde aj segment energetických nápojov patrí. Naše výsledky jasne ukazujú na potenciál, a reálnu šancu uspieť na trhu a poraziť nie moc atraktívnu konkurenciu.
Kľúčové slová:
Výrobkové stratégie
výrobková stratégia
strhan
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.