Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Výskum trhu

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
18 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21350
Posledná úprava
21.03.2009
Zobrazené
5 490 x
Autor:
sashenak
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Výskum o doplnení sortimentu školského bufetu o zmrzlinu sme previedli na vzorke 60 študentov. Bola zastúpená každá fakulta, pričom najväčšiu časť opýtaných tvorili študenti tretieho ročníka obchodnej fakulty. Pomer medzi dopytovanými mužmi a ženami bol takmer rovnaký.

Výsledok výskumu nám potvrdil, že väčšina respondentov navštevuje školský bufet a zistili sme, že priemerná týždenná návštevnosť predstavuje 2,75. Viac ako ¾ študentov by privítalo doplnenie sortimentu bufetu o nami navrhovanú zmrzlinu a ¼ opýtaných by tento nákup dokonca podnietil kúpiť si v bufete aj niečo iné, čím sa samozrejme zvýšia tržby školského bufetu.
Z odpovedí opýtaných respondentov sa nám ukázalo, že viac ako polovica opýtaných nesúhlasí s názorom, že keď je v strese, ich chuť na zmrzlinu sa zvyšuje. A zároveň, že fakulta, ktorú respondent navštevuje, neovplyvňuje tento názor.
V ďalšej časti nášho prieskumu sme skúmali koľko peňazí sú študenti ochotní vynaložiť na nákup zmrzliny v priestoroch školského bufetu. Z našich výsledkov nám vyplýva že viac ako polovica študentov je ochotná investovať do tejto kúpy týždenne 1-50 SK a približne 7% respondentov, čo predstavuje iba štyroch respondentov je ochotná zaplatiť viac ako 100 Sk týždenne.
Opýtaní študenti uviedli vo svojich odpovediach v otázke ich obľúbenej zmrzliny a kornútka rôzne príchute. Ako najobľúbenejšia sa nám však potvrdila čokoládová príchuť, za ktorú sa vyjadrilo 19 respondentov, čo predstavuje 31,67% našej vzorky.

V našom výskume sa nám tiež ukázalo, že najvýhodnejšia varianta predaja zmrzliny je v priestoroch fakulty NHF, preto navrhujeme umiestniť tento predaj do školského bufetu, ktorý sa nachádza práve v priestoroch tejto fakulty. Za najperspektívnejšie považujeme predávať zmrzlinu najmä počas letného semestra, nevylučujeme však jej predaj aj v zimných mesiacoch.

Kľúčové slová:

marketing

Manažérske zhrnutie

Frekvenčná štatistika

Analýza rozptylu


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko