Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Výskum trhu

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
13 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
26119
Posledná úprava
07.09.2009
Zobrazené
2 117 x
Autor:
jnkga
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. NAVRH PROJEKTU

1.1 Charakteristika marketingového problému
Výskum sa uskutoční na základe požiadavky externého záujemcu, ktorý si nás najal na marketingový výskum orientovaný na zistenie záujmu študentov Ekonomickej univerzity v Bratislave o univerzitné internetové rádio.
Dôležitou časťou výskumu bude odhalenie záujmu študentov o univerzitné rádio, okruh požadovaných informácií, štýl hudby a najoptimálnejšom vysielacom čase.
Východiskom výskumu je prieskum spoločnosti TNS SK zaoberajúci sa počúvanosťou rádií cez internet, ktorá sa uskutočnila v apríli tohto roku. Zistilo sa, že spomedzi vzorky 1000 aktívnych užívateľov internetu takmer polovica internetovej populácie (45%) počúva rádio na internete z čoho študenti tvoria 58%. A 50% poslucháčov má menej ako 29 rokov..
Prieskum z ktorého náš zákazník vychádza ho podnietil na myšlienku vytvorenia internetového rádia pre študentov Ekonomickej univerzity v Bratislave.

Kľúčové slová:

Výskum trhu

frekvenčné tabulky

wilcoxonov test

dotazník

prieskum trhu

analýza rozptylu

krížové tabulky


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko