Výskum trhu
Popis:
1. NAVRH PROJEKTU
1.1 Charakteristika marketingového problému
Výskum sa uskutoční na základe požiadavky externého záujemcu, ktorý si nás najal na marketingový výskum orientovaný na zistenie záujmu študentov Ekonomickej univerzity v Bratislave o univerzitné internetové rádio.
Dôležitou časťou výskumu bude odhalenie záujmu študentov o univerzitné rádio, okruh požadovaných informácií, štýl hudby a najoptimálnejšom vysielacom čase.
Východiskom výskumu je prieskum spoločnosti TNS SK zaoberajúci sa počúvanosťou rádií cez internet, ktorá sa uskutočnila v apríli tohto roku. Zistilo sa, že spomedzi vzorky 1000 aktívnych užívateľov internetu takmer polovica internetovej populácie (45%) počúva rádio na internete z čoho študenti tvoria 58%. A 50% poslucháčov má menej ako 29 rokov..
Prieskum z ktorého náš zákazník vychádza ho podnietil na myšlienku vytvorenia internetového rádia pre študentov Ekonomickej univerzity v Bratislave.
Kľúčové slová:
Výskum trhu
frekvenčné tabulky
wilcoxonov test
dotazník
prieskum trhu
analýza rozptylu
krížové tabulky
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.