Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Využitie metódy QFD

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
23 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
26293
Posledná úprava
24.09.2009
Zobrazené
3 239 x
Autor:
angells21
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod do problematiky

Súčasné obdobie je charakterizované veľkým tlakom na podniky resp. organizácie zo strany zákazníkov, ktorí majú neustále väčšie nároky a požiadavky. Zákazník je pánom na trhu a má možnosť výberu, nakoľko je prevaha ponuky nad dopytom.
Preto sa pre mnoho podnikov splnenie, či prekročenie požiadaviek zákazníka stalo meradlom úspechu a strategickým cieľom. Akýkoľvek podnik nemôže existovať bez zákazníkov a iba kvalitné produkty (tovar, služby, softvér, polotovary), ho udržia dlhšiu dobu na trhu.

Kľúčové slová:

zákazník

proces

kvalita

spokojnosť



Zdroje:
  • SQM. s.r.o: Poradenská organizácie [online]. [cit. 2008-12-4]. Dostupné na nternete: < http://sqm-q.bystricky.net/page/slovnik >
  • FUSEL, J.B: Fault Tree Analysis [online]. [cit. 2008-12-4]. Dostupné na internete: < http://kuri.szm.sk/includes/fta1.pdf >
  • MRÁZOVÁ, L.: FMEA – Diplomovka [online]. [cit. 2008-12-11.
  • Dostupné na nternete:< http://web.mtf.stuba.sk/sk/pracoviska/katedry/kpim/studium/skripta/_d ata/VEGA%202002-2004/STUDENTI/DIPLOMOVE%20PROJEKTY/2004- 2005/Mrazova%20Lucia/Diplomovy%20projekt%20Mrazova%20Lucia%20200 4-2005%20-FMEA.pdf >
  • CHROMIAKOVÁ, F.: IP Slovakia [online]. [cit. 2008-12-2]. Dostupné na nternete: < http://www.ipaslovakia.sk/slovnik_view.aspx?id_s=74 >
  • FLOREKOVÁ, J.: Metódy štatistického hodnotenia kvality [online].
  • [cit. 2008-12-2]. Dostupné na internete: < http://actamont.tuke.sk/pdf/1998/n1/1florekova.pdf >
  • MSYS: Management Systems – Dom kvality [online]. [cit. 2008-12-2]. Dostupné na nternete: < http://www.msys.sk/nastroje_dom_kvality.htm >
  • CHROMIAKOVÁ, F.: IP Slovakia [online]. [cit. 2008-12-2]. Dostupné na internete: < http://www.ipaslovakia.sk/slovnik_view.aspx?id_s=197 >
  • MATEIDES, Alexander: Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia 1 : Koncepty a skúsenosti. Bratislava: EPOS, 1999. 270 s. ISBN 80-8057-113-9
  • Mateides, A. a kolektív: Manažérstvo kvality (história, koncepty, metódy). Bratislava, EPOS, 2006.
  • STN EN ISO 9000:2006: Systémy manažérstva kvality, základy a slovník :SÚTN, 2006..
  • ŠALGOVIČOVÁ, Jarmila – PAULOVÁ, Iveta – KUČEROVÁ, Marta – MĹKVA, Miroslava : Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu. Trnava : Tripsoft, 2006. 214 s. ISBN 80-969390-6-8
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko