Vývojové fázy manažmentu výroby
Popis:
Strategické riadenie založené na zmene – prechod od jednoduchého a stabilného k zložitému a dynamickému podnikateľskému prostrediu sa stal pre mnohé podniky vážnou hrozbou. Podstatou takto chápanej stratégie je schopnosť prispôsobovať sa neustále sa meniacemu prostrediu. Spolupracujúce stratégie sa prejavujú v zakladaní strategických aliancií, partnerstiev a sietí. Superkonkurencia je založená na výraznej konkurenčnej výhode, ktorá podniku umožní dosiahnuť poprednú pozíciu v odvetví a od nej sa odvíjajúci mimoriadny zisk.
Kľúčové slová:
vývojové fázy
štvrtá vývojová fáza manažmentu výroby
manažment
Zdroje:
- www.referaty.sk
- Majtán, M. a kol.: Manažment. Bratislava, Sprint 2008.
- Slávik, Š.: Strategický manažment. Bratislava, Sprint 2005
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.