Zákaz reklamy na určité druhy výrobkov
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
1 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
4059 |
Posledná úprava
20.05.2017 |
Zobrazené
2 469 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Reklama je hlavnou súčasťou komunikácie firiem s trhom, jedná sa o najznámejší a najrozšírenejší propagačný nástroj. Je to dané obrovskou škálou rozmanitosti foriem reklamy, možnosťami ich kombinácie a uplatňovania stále nových nápadov.
Reklama je všadeprítomná, niektorá sa nám páči, iná na nás môže pôsobiť nepríjemne. Aj reklama však podlieha určitým zákonným normám. Nie všetky činnosti a výrobky môžu byť propagované prostredníctvom reklamy. Na Slovensku ustanovuje všeobecné požiadavky na reklamu zákon č. 147/2001 Z.z. o reklame, v ktorom sú zároveň zakotvené aj ustanovenia o výrobkoch, na ktoré sa vzťahuje zákaz reklamy, alebo obmedzenie reklamy.
V tejto seminárnej práci sa chcem zamerať práve na ustanovenia tohto zákona, ktorý jednoznačne vymedzuje výrobky, ktoré nemôžu byť propagované prostredníctvom reklamy, resp. vzťahuje sa na nich obmedzenie reklamy.
Kľúčové slová:
Reklama
zákaz reklamy
skrýtá reklama
produkt
tabakové výrobky
strelivo
lieky
Obsah:
- 1. Úvod -3-
2. Vymedzenie produktov, na ktoré sa vzťahuje zákaz a obmedzenie reklamy -4-
3. Zákaz reklamy na tabakové výrobky -4-
4. Zákaz reklamy na zbrane a strelivo -6-
5. Reklama liekov -7-
6. Reklama dojčenských prípravkov a následných doplnkových prípravkov -8-
7. Reklama alkoholických nápojov -9-
8. Záver -10-
9. Použitá literatúra -11-
Zdroje:
- 1. Zákon č. 147/2001 Z.z. o reklame
- 2. Zákon č. 308/2000 Z.z. o vysielaní a retransmisií
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.