Základy manažmentu - Plánovanie
«»
Popis:
Plánovanie je východiskovou a najdôležitejšou funkciou riadenia. Plánovaním vytyčujeme ciele obchodnej organizácie a prijímame stratégiu na ich dosiahnutie.
Z praktického hľadiska za najdôležitejšie plány sa v obchodných podnikoch pokladajú:
• strategický plán
• podnikateľský plán
• funkčné plány
Cieľom tejto semestrálnej práce je poukázať na význam a potrebu plánovania v obchodnej organizácii.
Kľúčové slová:
zaklady manažmentu
plánovanie
predaj
marketing
Obsah:
- 1. Úvod 1
2. Plánovanie a podstata plánovania 2
3. Charakteristika a význam plánovania 3
4. Plánovanie zahŕňa 4
5. Všeobecný model systému firemného plánovania 5
6. Plán rozvoja podniku ako celku 6
7. Strategický plán na úrovni organizácie (korporácie) 6
8. Stratgický plán na úrovni sttrategických podnikateľskýcj jednotiek 6
9. Funkčná úroveň strategického plánovania 6
10. Podnikateľský plán (biznis plán 6
11. Plán marketingu 7
12. Finančný plán 7
13. Plán ľudských zdrojov 7
14. Plán predaja 7
15. Operatívne plány 7
16. Záver 8
17. Použitá literatúra 9
Zdroje:
- Čihovská, V., Manažment obchodných organizácií, Bratislava, T. R. I. MÉDIUM, 2004, ISBN 80-88676-32-0
- Čambál, M. - Holková, A. - Horňák, F., Manažérstvo podniku, Bratislava, STU, 1999, ISBN 80-227-1356-1
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.