Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Základy manažmentu - Plánovanie

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
69 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8159
Posledná úprava
02.02.2018
Zobrazené
5 403 x
Autor:
mischou
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Plánovanie je východiskovou a najdôležitejšou funkciou riadenia. Plánovaním vytyčujeme ciele obchodnej organizácie a prijímame stratégiu na ich dosiahnutie.
Z praktického hľadiska za najdôležitejšie plány sa v obchodných podnikoch pokladajú:
• strategický plán
• podnikateľský plán
• funkčné plány
Cieľom tejto semestrálnej práce je poukázať na význam a potrebu plánovania v obchodnej organizácii.

Kľúčové slová:

zaklady manažmentu

plánovanie

predaj

marketing



Obsah:
  • 1. Úvod 1
    2. Plánovanie a podstata plánovania 2
    3. Charakteristika a význam plánovania 3
    4. Plánovanie zahŕňa 4
    5. Všeobecný model systému firemného plánovania 5
    6. Plán rozvoja podniku ako celku 6
    7. Strategický plán na úrovni organizácie (korporácie) 6
    8. Stratgický plán na úrovni sttrategických podnikateľskýcj jednotiek 6
    9. Funkčná úroveň strategického plánovania 6
    10. Podnikateľský plán (biznis plán 6
    11. Plán marketingu 7
    12. Finančný plán 7
    13. Plán ľudských zdrojov 7
    14. Plán predaja 7
    15. Operatívne plány 7
    16. Záver 8
    17. Použitá literatúra 9

Zdroje:
  • Čihovská, V., Manažment obchodných organizácií, Bratislava, T. R. I. MÉDIUM, 2004, ISBN 80-88676-32-0
  • Čambál, M. - Holková, A. - Horňák, F., Manažérstvo podniku, Bratislava, STU, 1999, ISBN 80-227-1356-1
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko