Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Základy marketingu

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
0,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
25230
Posledná úprava
08.06.2009
Zobrazené
2 849 x
Autor:
karci6661
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firma STAVEX, s. r. o začala svoju výrobnú a obchodnú činnosť v r. 1995. Vznikla odčlenením z bývalého š.p. drevárskeho charakteru a svojim výrobným charakterom sa zameriava na výrobu stavebných okien a dverí rôznych typov. Je stredne veľkou firmou, ktorú vlastnia 2 spoločníci. Majitelia investovali kapitál získaný úverom od fin. inštitúcie do 2 budov a nového strojového parku. Technológia výroby je z časti inovovaná novými výrobnými postupmi, ktoré im zabezpečujú vyššiu kvalitu výroby. Veľkým nedostatkom je nekvalitné drevo na výrobu okien a dverí, nepravidelný dodávateľský systém skla a preto t.č. nemôže firma rozšíriť výrobný sortiment o nové druhy okien a dverí. Niektoré konkurenčné firmy dodávajú odberateľom väčšie množstvá za relatívne nižšie ceny, nakoľko sú už v branži známejšie. Ale aj napriek tomu firma preniká na trhy a presadzuje sa kvalitou svojich výrobkov. Má rozdelený systém odberateľov a distribučnú sieť. Plánuje nové marketingové aktivity vo výskume trhu (má vyčlenených 2 pracovníkov) a v reklame. Chce byť marketingovo orientovaná a presadiť sa kvalitou, včasnými dodávkami a cenovo prístupnými výrobkami. Cieľom firmy je získať väčší trhový podiel, znižovanie nákladov a zvýšenie ziskov. V prípadovej štúdii je uvedených 5 výr. rád (vybraní sú zástupcovia) o ktorých budete rozhodovať.

Kľúčové slová:

marketing

charakteristika firmy

Portfóliová analýza

Analýza podielu

Analýza štruktúry

propagačný materiál


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko