Životný cyklus produktu
Popis:
Predmetom semestrálnej práce je priblíženie a analýza predajnosti produktu, porovnávanie s konkurenciou, správne načasovanie uvedenia a stiahnutie produktu z trhu a čo všetko pomáha spoločnosti k porozumeniu životného cyklu a ovplyvňuje úspech alebo zlyhanie produktu. Každá spoločnosť preto potrebuje k plnému pochopeniu a úspešnému riadeniu životného cyklu produktu vyvinúť stratégie a metódy.
Kľúčové slová:
produkt
marketingový mix
fázy
management
životný cyklus
fáza
produktový management
Obsah:
- Abstrakt 1
Obsah 2
Zoznam obrázkov a tabuliek 3
Úvod 4
1. Popis modelu životného cyklu produktu 5
1.1. Fáza vývoja produktu 6
1.2. Fáza uvedenia na trh 6
1.2.1. Marketingový mix 7
1.2.1.1. Produkt 7
1.2.1.2. Cena 7
1.2.1.3. Miesto 8
1.2.1.4. Propagácia 9
1.3. Fáza rastu 9
1.4. Fáza zrelosti 10
1.5. Fáza úpadku 10
2. Analýza modelu životného cyklu výrobku 11
3. Životný cyklus produktu v nadväznosti na životný cyklus technológie 14
4. Úloha manažmentu v životnom cykle produktu 15
4.1. Porozumenie fungovania produktového manažmentu 15
4.2. Udržiavať rovnováhu medzi produktom a trhom 16
4.3. Považovať produktový manažment za samostatnú disciplínu 16
Záver 17
Zoznam bibliografických odkazov 18
Zdroje:
- Dhillon B.S. Life Cycle Costing. Gordon and Breach Science Publishers, 1989. 349 s. ISBN 2-88124-302-9
- Komninos, I. Product Life Cycle Management [online].
- Lasse T. T. Pessonen. Implementation of Design to Profit in a Complex and Dynamic
- Business Context [online]. © 2001 – 2008
- 4KOVÁČ, M.: Inovácie, TU v Košiciach, Košice, 1993, ISBN 80-7099-221-0.
- VIDOVÁ, J. – PARTILA, J. – MIHOKOVÁ L: Zvyšovanie efektívnosti marketingovej komunikácie podniku In: Transfer inovácií 10/2007
- ZUZÁK, R. – KÖNIGOVÁ, M.: Krizové řízení podniku, Grada Publishing
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.