Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Životný cyklus produktu

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
20 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
39796
Posledná úprava
16.03.2012
Zobrazené
1 736 x
Autor:
lubica.lalikova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Predmetom semestrálnej práce je priblíženie a analýza predajnosti produktu, porovnávanie s konkurenciou, správne načasovanie uvedenia a stiahnutie produktu z trhu a čo všetko pomáha spoločnosti k porozumeniu životného cyklu a ovplyvňuje úspech alebo zlyhanie produktu. Každá spoločnosť preto potrebuje k plnému pochopeniu a úspešnému riadeniu životného cyklu produktu vyvinúť stratégie a metódy.

Kľúčové slová:

produkt

marketingový mix

fázy

management

životný cyklus

fáza

produktový management



Obsah:
  • Abstrakt 1
    Obsah 2
    Zoznam obrázkov a tabuliek 3
    Úvod 4
    1. Popis modelu životného cyklu produktu 5
    1.1. Fáza vývoja produktu 6
    1.2. Fáza uvedenia na trh 6
    1.2.1. Marketingový mix 7
    1.2.1.1. Produkt 7
    1.2.1.2. Cena 7
    1.2.1.3. Miesto 8
    1.2.1.4. Propagácia 9
    1.3. Fáza rastu 9
    1.4. Fáza zrelosti 10
    1.5. Fáza úpadku 10
    2. Analýza modelu životného cyklu výrobku 11
    3. Životný cyklus produktu v nadväznosti na životný cyklus technológie 14
    4. Úloha manažmentu v životnom cykle produktu 15
    4.1. Porozumenie fungovania produktového manažmentu 15
    4.2. Udržiavať rovnováhu medzi produktom a trhom 16
    4.3. Považovať produktový manažment za samostatnú disciplínu 16
    Záver 17
    Zoznam bibliografických odkazov 18

Zdroje:
  • Dhillon B.S. Life Cycle Costing. Gordon and Breach Science Publishers, 1989. 349 s. ISBN 2-88124-302-9
  • Komninos, I. Product Life Cycle Management [online].
  • Lasse T. T. Pessonen. Implementation of Design to Profit in a Complex and Dynamic
  • Business Context [online]. © 2001 – 2008
  • 4KOVÁČ, M.: Inovácie, TU v Košiciach, Košice, 1993, ISBN 80-7099-221-0.
  • VIDOVÁ, J. – PARTILA, J. – MIHOKOVÁ L: Zvyšovanie efektívnosti marketingovej komunikácie podniku In: Transfer inovácií 10/2007
  • ZUZÁK, R. – KÖNIGOVÁ, M.: Krizové řízení podniku, Grada Publishing
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko