Životný cyklus výrobku
Popis:
Fázy zivotnosti vyrobku + 2 konkrétne príklady
Úvod
Cieľom práce bolo zmapovanie a dôkladné rozobratie životného cyklu výrobkov ako celku, a následné rozanalyzovanie jednotlivých fáz životného cyklu výrobkov.
Všetky výrobky a služby majú svoj určitý životný cyklus. Manažment života každého výrobku je veľmi dôležitý, pretože hlavným cieľom subjektov na trhu je rastúci zisk. Pre dosiahnutie tohto primárneho cieľa používajú niektoré spoločnosti strategické plánovanie a iné rešpektujú základné pravidla a zvláštnosti jednotlivých fáz životného cyklu výrobkov, ktoré sú podrobne rozanalyzované v tejto práci.
Kľúčové slová:
Životný cyklus výrobku
cyklus výrobku
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.