Agence France - Presse
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
4 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
703 |
Posledná úprava
30.05.2017 |
Zobrazené
2 463 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Agence France - Presse je agentúra, ktorá má v agentúrnej sieti významné postavenie, pretože podľa jej vzoru de facto vznikli všetky ostatné agntúry (presnejšie z jej pôvodkyne agentúry Havas).
Informačné zdroje, ktoré boli voľne dostupné, neboli veľmi aktuálne, za jediný svetlý bod v hľadaní a sprostredkúvaní informácií považujem nadviazanie kontaktu s Agence France - Presse. Nakoľko však som vo francúzštine iba priemerne jazykovo zdatná, komunikácia najmä z mojej strany bola veľmi strohá a všeobecná.
Odhliadnuc od všetkých prekážok pri zostavovaní tejto práce dúfam, že poskytnem aspoň základnú sumarizáciu faktov týkajúcich sa Agence France - Presse.
Kľúčové slová:
Agence France - Presse
Charles-Louis Havas
globálna žurnalistika
tlačová agentúra
servis
Obsah:
- Úvod -3-
Všeobecná charakteristika agentúry -4-
AFP v historických dátach -5-
Štruktúra AFP -8-
Servis -9-
Abonenti -10-
Vlastnícke pomery -11-
Záver -12-
Zoznam použitej literatúry -13-
Zdroje:
- Hlavčáková, S. , PhDr., CSc., Agentúrna žurnalistika, Bratislava 2001, Filozofická fakulta Univerzity Komenského
- Internet
- E-mailový kontakt s redakciou
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.