Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Aj telefonovanie má svoje pravidlá

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8912
Posledná úprava
07.05.2018
Zobrazené
1 193 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Nedvíhajte telefón hneď po prvom zazvonení, predstavte sa a nezabudnite povedať aj meno firmy.

Takmer vždy, keď potrebujete niečo vybaviť, siahnete po telefóne. Ten je už neodmysliteľnou súčasťou nášho života. Často dostáva prednosť pred osobným kontaktom či mailom - hovoríte priamo s človekom, s ktorým chcete, viete, že vás počúva, a dostanete aj odpoveď, ak nie ucelenú, tak aspoň čiastočnú. Vďaka telefónu vybavíte veľa vecí, môžete byť v kontakte s ľuďmi kdekoľvek, ale zároveň vás dokáže poriadne vyviesť z rovnováhy, keď vyzváňa celý deň, na druhom konci linky sa nikto neozýva alebo sa spojenie jednoducho preruší uprostred dôležitého rozhovoru. Nepríjemné je aj to, keď ten, s kým telefonujete, telefonovať nevie. A ako sa to vlastne robí?

Kľúčové slová:

telefonát

pracovný telefonát

biznis

etiketa

telefonovanie

rýchlosť

telefonický rozhovor



Obsah:
  • AJ TELEFONOVANIE MÁ SVOJE PRAVIDLÁ 2
    Ako telefonovať 2
    Dĺžka telefonátu 3
    Odkazy 3
    Pracovný telefonát 3
    Ovládanie telefonickéj etikety Vás posune vo výberovom konaní o krok vpred 4
    Telefón môže nastartovat dobrý biznis 6
    Biznis & etiketa 6
    Prihlásiť sa a pozdraviť 6
    S volajúcim vždy zdvorilo 6
    Odmietnuť, ale neuraziť 7
    Váš hlas v telefone je Vašim obrazom 7
    Zásady telefonovania 9
    Rýchlosť je na škodu 9
    Stručne a jasne 10
    Vždy môžete pomôcť 10
    Ako ukončiť telefonický rozhovor 10
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko