Popis:
Nedvíhajte telefón hneď po prvom zazvonení, predstavte sa a nezabudnite povedať aj meno firmy.
Takmer vždy, keď potrebujete niečo vybaviť, siahnete po telefóne. Ten je už neodmysliteľnou súčasťou nášho života. Často dostáva prednosť pred osobným kontaktom či mailom - hovoríte priamo s človekom, s ktorým chcete, viete, že vás počúva, a dostanete aj odpoveď, ak nie ucelenú, tak aspoň čiastočnú. Vďaka telefónu vybavíte veľa vecí, môžete byť v kontakte s ľuďmi kdekoľvek, ale zároveň vás dokáže poriadne vyviesť z rovnováhy, keď vyzváňa celý deň, na druhom konci linky sa nikto neozýva alebo sa spojenie jednoducho preruší uprostred dôležitého rozhovoru. Nepríjemné je aj to, keď ten, s kým telefonujete, telefonovať nevie. A ako sa to vlastne robí?
Kľúčové slová:
telefonát
pracovný telefonát
biznis
etiketa
telefonovanie
rýchlosť
telefonický rozhovor
Obsah:
- AJ TELEFONOVANIE MÁ SVOJE PRAVIDLÁ 2
Ako telefonovať 2
Dĺžka telefonátu 3
Odkazy 3
Pracovný telefonát 3
Ovládanie telefonickéj etikety Vás posune vo výberovom konaní o krok vpred 4
Telefón môže nastartovat dobrý biznis 6
Biznis & etiketa 6
Prihlásiť sa a pozdraviť 6
S volajúcim vždy zdvorilo 6
Odmietnuť, ale neuraziť 7
Váš hlas v telefone je Vašim obrazom 7
Zásady telefonovania 9
Rýchlosť je na škodu 9
Stručne a jasne 10
Vždy môžete pomôcť 10
Ako ukončiť telefonický rozhovor 10