Ako úspešne ovplyvňovať a nenechať sa zmanipulovať
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
1 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
23159 |
Posledná úprava
10.05.2009 |
Zobrazené
607 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Pojem public relations (PR) je často chápaný podľa doslovného prekladu ako vzťahy s verejnosťou, čo však nevystihuje jeho podstatu a činnosť.
Public relations predstavuje súbor činností a technik na kladné ovplyvňovanie mienky k určitému problému, produktu, mienky na nejakú známu osobnosť, firmu a jej činnosť.
Je to komunikácia s vybratými cieľovými skupinami, pomocou určitých aktivít na vytvorenie pozitívneho vzťahu.
Kľúčové slová:
public relations (PR)
Zdroje:
- 1.) Jozef Ftorek, M.A. – Public relations jako ovlivňování mínení,
- Jak úspěšně ovliňovat a nenechat se zmanipulovat,
- Grada Publishing, a.s., Praha 2007
- 2.) www.zary.sk/virtualna_kniha/k18-internet.html
- 3.) www.mins.sk/kontext
- 4.) www.poznavaj.sk/internet-v-public-relations-administrator
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.