Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Ako úspešne ovplyvňovať a nenechať sa zmanipulovať

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
23159
Posledná úprava
10.05.2009
Zobrazené
607 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Pojem public relations (PR) je často chápaný podľa doslovného prekladu ako vzťahy s verejnosťou, čo však nevystihuje jeho podstatu a činnosť.
Public relations predstavuje súbor činností a technik na kladné ovplyvňovanie mienky k určitému problému, produktu, mienky na nejakú známu osobnosť, firmu a jej činnosť.
Je to komunikácia s vybratými cieľovými skupinami, pomocou určitých aktivít na vytvorenie pozitívneho vzťahu.

Kľúčové slová:

public relations (PR)



Zdroje:
  • 1.) Jozef Ftorek, M.A. – Public relations jako ovlivňování mínení,
  • Jak úspěšně ovliňovat a nenechat se zmanipulovat,
  • Grada Publishing, a.s., Praha 2007
  • 2.) www.zary.sk/virtualna_kniha/k18-internet.html
  • 3.) www.mins.sk/kontext
  • 4.) www.poznavaj.sk/internet-v-public-relations-administrator
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko