Aktívne počúvanie a spätná väzba ako základ pedagogickej komunikácie
«»
Popis:
ÚVOD
Témou mojej seminárnej práce je Aktívne počúvanie a spätná väzby ako základ pedagogickej komunikácie.
Keďže sa chcem stať učiteľkou je dosť dôležité, ako zaujať žiakov v škole aby sa stali aktívnymi poslucháčmi a získali aj nejaké vedomosti. Vo svojej práci som sa zamerala hlavne na pojmy počúvanie, aktívne počúvanie, spätná väzba. V závere práce zhrniem prepojenie aktívneho počúvania a spätnej väzby v škole.
Kľúčové slová:
aktívne počúvanie
spätná väzba
pedagogická komunikácia
transakčný proces
Obsah:
- Úvod
Počúvanie ako transakčný proces
Aktívne počúvanie
Spätná väzba
Záver
Bibliografia
Zdroje:
- M.Mikuláštík - Komunikační dovednosti v praxi, 2.,doplňené a přepracované vydání, Grada Publishing, 2010
- J. Palenčárová, K. Šebesta - Aktivní naslouchání při vyučování, Praha Portál, 2006
- J. A. DeVito - Základy mezilidské komunikace, Grada Publishing, 2008,
- C. Határ, K. Szjíjjártóová, M. Hupková, Základy sociálnej pedagogiky pre pomáhajúce profesie 2007
- M. Hupková, Rozvíjanie sociálnych spôsobilostí v pomáhajúcich profesiách 2011
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.