Popis:
Témou seminárnej práce z bolo zanalyzovať súčasný slovenský časopis. Pre svoju analýzu som vybral pánsky časopis GOLDMAN, ktorý považujem za kvalitné periodikum. GOLDMAN, aj napriek častej mylnej domnienke, nie je ladený eroticky, ale naopak, články sú rôznych tém pre oddychové čítanie. Pre svoj obsah a zaujímavé grafické spracovanie je veľmi zaujímavý. V časopise dominuje cestopis, rozhovory so zaujímavými slovenskými osobnosťami z rôznych profesných oblastí ale aj svetovými osobnosťami.
Pre analýzu periodika som vybral tri čísla, ktoré boli niečím pre mňa lákavejšie ako iné, najmä vďaka pútavým obálkam. Vybrala som vydania September 2005, November 2005 a Február 2006.
Prostredníctvom tejto seminárnej práce sa chcem pokúsiť zhodnotiť inzeráty z umeleckého, účelového a zrozumiteľného hľadiska, podať správu či inzeráty boli adekvátne spracované produktu a či výber periodika je vhodný pre ten ktorý konkrétny inzerát.
Kľúčové slová:
Mediage
časopis Goldman
inzeráty
slogany
Miau
rubriky
Fernet Stock
Becherovka Original
Obsah:
- Úvod
1. Charakteristika vydavateľstva Mediage
2. Charakteristika časopisu
2.1 Charakteristika obsahu
2.2. Grafická úprava časopisu
2.3. Všeobecná charakteristika inzercie
2.4. Všeobecný obsah inzercie
2.5 Cenník inzercie
3. Analýza inzercie
3.1 September 2005
3.2 November 2005
3.3 Február 2006
4. Slogany
5. Záver