Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Analýza exportnej spoločnosti Heineken

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36128
Posledná úprava
12.04.2019
Zobrazené
386 x
Autor:
amaru06
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Heineken Slovensko je viac ako 11 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom takmer 45%. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete - Heineken N.V.. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, Heineken na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky - Krušovice, Starobrno a Desperados. Okrem investícií do pivovaru Heineken vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2008 patrí Heineken Slovensko medzi najväčšie spoločnosti v potravinárskom sektore. Kľúčová domáca značka - Zlatý Bažant sa okrem Slovenska výrazne presadzuje aj na zahraničných trhoch. Aj v roku 2008 sa na celom svete predalo viac ako 1 milión hektolitrov piva Zlatý Bažant, čo predstavuje viac ako dvesto miliónov 0,5-litrových pív.

Kľúčové slová:

heineken

charakteristika

akciová spoločnosť



Obsah:
  • Export
    Marketingová stratégia
    Marketingový mix - 4P
    Plány do budúcnosti
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko