Analýza exportnej spoločnosti Heineken
Popis:
Heineken Slovensko je viac ako 11 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom takmer 45%. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete - Heineken N.V.. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, Heineken na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky - Krušovice, Starobrno a Desperados. Okrem investícií do pivovaru Heineken vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2008 patrí Heineken Slovensko medzi najväčšie spoločnosti v potravinárskom sektore. Kľúčová domáca značka - Zlatý Bažant sa okrem Slovenska výrazne presadzuje aj na zahraničných trhoch. Aj v roku 2008 sa na celom svete predalo viac ako 1 milión hektolitrov piva Zlatý Bažant, čo predstavuje viac ako dvesto miliónov 0,5-litrových pív.
Kľúčové slová:
heineken
charakteristika
akciová spoločnosť
Obsah:
- Export
Marketingová stratégia
Marketingový mix - 4P
Plány do budúcnosti
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.