Analýza konkurencie spoločnosti OMV Group
Popis:
Objektom skúmania v seminárnej práci je rakúska energetická spoločnosť OMV Group, ktorá pôsobí v oblastiach prieskumu a ťažby, plynárenstva a energetiky, v oblasti rafinácie a predaja. Cieľom seminárnej práce je na základe vízií týkajúcich sa spoločnosti OMV Group v Rakúsku, analýzy konkurencie pomocou údajov podľa Forbes a jej následným spracovaním bodovacou metódou navrhnúť opatrenia, ktoré by mohli pomôcť spoločnosti rásť a stať sa ešte silnejším konkurentom pre elitné spoločnosti v odvetví.
Kľúčové slová:
konkurencie
zlepšenie konkurencieschopnosti
analýza konkurencie
analýza makroprostredia
analýza interného prostredia
návrhy opatrení
Obsah:
- Úvod 4
1 Vízie odvetvia a podniku 6
1.1 Možné vízie v energetike 6
1.2 Vízie podniku OMV Group AG 9
2 Cieľ práce a metodika práce 11
2.1 Cieľ práce 11
2.2 Metodika práce a metódy skúmania 11
3 Analýza makroprostredia a interného prostredia 12
3.1 Výhľad v oblasti makroprostredia v Rakúsku 12
3.2 Analýza interného prostredia 19
4 Návrhy opatrení 23
Záver 25
Zoznam bibliografických odkazov 26
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.