Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Analýza marketingových stratégií

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
24176
Posledná úprava
17.05.2009
Zobrazené
1 943 x
Autor:
sweety2
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Pri marketingovej analýze , plánovaní, implementácií a kontrole potrebujú marketingoví manažéri informácie. Potrebujú byť informovaní o zákazníkoch, konkurentoch, sprostredkovateľoch a ďalších faktoroch trhu. V minulom storočí firmy poznali svojich zákazníkov a tak manažéri získavali informácie priamym kontaktom s ľuďmi, tým, že ich pozorovali a dávali otázky. Postupne sa firmy stali celoštátnymi a internacionálnymi, musia mať viac informácií o väčších a vzdialenejších trhoch. S rastúcimi príjmami a náročnosťou kupujúcich predávajúci potrebujú dokonalejšie informácie o tom, ako kupujúci reagujú na rozličné produkty a apely a tiež potrebujú informácie o účinnosti svojich marketingových nástrojov a aktuálne informácie, aby sa mohli včas rozhodovať.
Zvýšila sa ja ponuka informácií. Zdokonalením počítačových systémov a ďalších technológií umožňuje firmám obstarať si veľké množstvo informácií. Napriek tomu sa manažéri Často sťažujú, že majú nedostatok informácií správneho druhu alebo nadbytok nevhodných informácií. Významné informácie často prichádzajú neskoro, aby sa dali využiť a včasné informácie sú nepresné. V súčasnosti mnohé firmy skúmajú informačné potreby svojich manažérov a vytvárajú informačné systémy.

Kľúčové slová:

marketingová stratégia

Interné záznamy

marketingový výskum

Mikroprostredie

Makroprostredie



Zdroje:
  • Gary Amstrong, Philip Kotler- Marketing
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko