Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 144
projektov

Analýza nákupného správania

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18203
Posledná úprava
12.01.2009
Zobrazené
1 293 x
Autor:
coolway
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Marketingové a ostatné stimuly
Vzhľadom k tomu, že na ľudí vplývajú stále nové aspekty rozhodovania sa, vznikajú, vyvíjajú sa a prípadne zanikajú rôzne potreby jednotlivca, ale aj spoločnosti. Predpokladáme tak, že potreba bývania bude mať na nás stále väčší a väčší vplyv a postupom času jej budeme pripisovať aj stále väčší stupeň priority.

Kľúčové slová:

marketing

Marketingové stimuly


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko