analýza spoločnosti, swot analýza, space analýza a metóda tvorby scenárov (strategický manažment)
«»
Popis:
1.ZÁKLADNÁ CHARAKTERISTIKA SPOLOČNOSTI
1.1. História spoločnosti
Spoločnosť NEPA bola založená tromi spoločníkmi vo februári roku 1991. Jej prvým sídlom bola malá kancelária v Brne. Náplňou jej činností bolo pôvodne dodávanie kancelárskej techniky a spotrebnej elektroniky. NEPA vznikla ako čisto český podnik bez cudzej kapitálovej účasti a dodnes nezmenila majiteľov...
1.2. Predmet činnosti
Oblasťou pôsobenia spoločnosti je predaj a servis reprodukčnej techniky medzi ktorú patria: kopírovacie stroje, multifunkčné zariadenia, tlačiarne. Ďalej sa zaoberá predajom a servisom registračných pokladní a drobnej kancelárskej techniky. Svoje pôsobenie má NEPA rozšírené aj o tepelné čerpadlá a od roku 2003 ponúka podnik obchodné a servisné služby aj v oblasti klimatizačnej techniky.
Spoločnosť sa zaoberá hlavne:
• nákupom tovaru v rozsahu voľnej živnosti za účelom jeho ďalšieho predaja
• predajom, montážou a opravou kancelárskej a reprodukčnej techniky
• výrobou, montážou a opravou zariadení spotrebnej elektroniky
• výrobou, inštaláciou a opravou elektrických strojov a prístrojov
• prenájmom kancelárskych strojov a zariadení vrátane elektronických zariadení na spracovanie údajov
• reklamnými činnosťami
• kopírovacími, reprografickými prácami a doplnkovými službami ku kopírovaniu – viazanie, laminovanie, rezanie
1.3. Vízia
NEPA sa chce sa stať silnou, uznávanou a spoľahlivou spoločnosťou v oblasti predávania kancelárskej techniky na tuzemskom trhu. Prvoradým cieľom a hodnotou, ktorú spoločnosť uznáva je dlhodobá spokojnosť zákazníkov. NEPA v súčasnosti patrí medzi štyroch najúspešnejších dodávateľov kancelárskej techniky. Víziou je na základe rastu tržného podielu posilniť konkurenčnú pozíciu a zotrvať tak minimálne na štvrtej pozícii aj v budúcnosti...
Kľúčové slová:
analýza
ciele podniku
vízia podniku
podnik
politika kvality
organizačná štruktúra spoločnosti
filozofia podniku
PESTE analýza
Porterova analýza
hodnotenie konkurencie
SWOT analýza
SPACE
Obsah:
- 1. ZÁKLADNÁ CHARAKTERISTIKA SPOLOČNOSTI 3
1.1. História spoločnosti 3
1.2. Predmet činnosti 4
1.3. Vízia 4
1.4. Poslanie 4
1.5. Identita 5
1.6. Filozofia podniku 5
1.7. Ciele 5
1.8. Politika kvality 6
1.9. Organizačná štruktúra spoločnosti 6
1.10. Pozícia 7
1.11. Kultúra 7
2. ANALÝZA EXTERNÉHO PROSTREDIA 8
2.1. Analýza makroprostredia – PESTE analýza 8
2.2. Analýza odvetvového prostredia 10
2.3. Porterova analýza konkurenčného prostredia 12
3. ANALÝZA INTERNÉHO PROSTREDIA 14
3.1. Hodnotenie konkurenčnej sily v oblasti kancelárskej techniky 14
3.2. Analýza zraniteľnosti 15
3.3. Očakávania záujmových skupín a rozpory medzi očakávaniami so spoločnosťou 16
4. SWOT ANALÝZA A SPACE ANALÝZA 17
4.1. SWOT analýza 17
4.2. SPACE analýza 17
5. METÓDA TVORBY SCENÁROV 20
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.