Analýza stratégie firmy Apple
«»
Popis:
1. Úvod
Marketingový plán predstavuje určitý záväzok podniku k zvolenej stratégii. Nie je to iba formalita, ktorá slúži ako povrchný dokument pre externých finančných podporovateľov alebo dodávateľov, ale má byť skutočným nástrojom pre zodpovedanie všetkých otázok súvisiacich s obsahovou štruktúrou marketingového plánu a poskytovať určité návody počas celého plánovacieho obdobia.
Porter navrhol tri generické podnikateľské stratégie, ktorými môže určitý podnik prekonať svojich konkurentov. Sú to :
Kľúčové slová:
strategický manažment
stratégia podniku
analýza stratégie
analýza stratégie podniku
Obsah:
- Obsah
1. Úvod 2
2. Spoločnosť Apple 4
2.1 Ciele spoločnosti Apple 4
2.2 SWOT analýza Apple 5
3. Konkurenčné prostredie firmy Apple 6
3.1 Mikroprostredie 6
Dodávatelia 7
Konkurencia a produktové portfólio 7
3.2 Makroprostredie 8
Demografické prostredie 8
Ekonomické prostredie 8
Prírodné prostredie 9
Politické prostredie 9
Technologické prostredie 9
4. Stratégia spoločnosti Apple 9
4.1 Voľba stratégie 10
4. 2 Odhaľovanie príležitostí hodnotovej inovácie 11
4.3 Hľadajme u nezákazníkov 11
4.4 Robme veci úplne inak ako ostatní 12
4.5 Úspešnosť firmy a výrobku stojí na top manažmente 12
5. Portfólio produktov Apple 13
6. Stratégia marketingu firmy Apple 13
7. Záver 17
7.1 Zdroje 18
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.