Aplikácia marketingového mixu na vybraný podnik
Popis:
Analýza marketingového prostredia
Spoločnosť RALF s.r.o. bola založená v roku 2002 v Bratislave. Spoločnosť sa zaoberá manažmentom pohľadávok na slovenskom finančnom trhu.
Od doby svojho založenia sa za pár rokov ustália na Slovenskom trhu vďaka presvedčivému obchodnému zmýšľaniu a dôslednej integrácii spracovania pohľadávok do pracovných tokov zákazníka. Od začiatku svojho pôsobenia nastal prudký rast spoločnosti vo všetkých smeroch, pričom rast pokračuje v nezmenenom tempe.
Pre to aby bola firma úspešná bolo dôležité zistiť a samozrejme uspokojiť potreby zákazníkov lepšie ako to dokáže domáca konkurencia.
RALF s.r.o. zamestnáva viac ako 130 ľudí, z toho 70% pracuje na plný úväzok a zvyšných 30% sú brigádnici, ktorí sú prevažne študenti VŠ.
Kľúčové slová:
Služby
Marketingový mix
Konkurencia
SWOT analýza
Obsah:
- Úvod
Analýza marketingového prostredia
Konkurencia
Zákazníci spoločnosti
Analýza marketingového mixu
Zdroje:
- Kotler, Ph. -Armstrong-Marketing. Praha:Grada 2003
- Vysekalová a kolektív: Psychologie reklamy.Grada Publishing, s.r.o., Praha 2007.
- Ďaďo, Petrovičová, Kostková - Marketing služieb, Epos 2006 ISBN 80-8057-662-9
- PAYNE A.: Marketing služeb, Grada, 1996, ISBN 80-7169-276
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.