Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Aplikácia marketingového mixu na vybraný podnik

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8543
Posledná úprava
19.03.2018
Zobrazené
2 964 x
Autor:
michaels
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Analýza marketingového prostredia

Spoločnosť RALF s.r.o. bola založená v roku 2002 v Bratislave. Spoločnosť sa zaoberá manažmentom pohľadávok na slovenskom finančnom trhu.
Od doby svojho založenia sa za pár rokov ustália na Slovenskom trhu vďaka presvedčivému obchodnému zmýšľaniu a dôslednej integrácii spracovania pohľadávok do pracovných tokov zákazníka. Od začiatku svojho pôsobenia nastal prudký rast spoločnosti vo všetkých smeroch, pričom rast pokračuje v nezmenenom tempe.
Pre to aby bola firma úspešná bolo dôležité zistiť a samozrejme uspokojiť potreby zákazníkov lepšie ako to dokáže domáca konkurencia.
RALF s.r.o. zamestnáva viac ako 130 ľudí, z toho 70% pracuje na plný úväzok a zvyšných 30% sú brigádnici, ktorí sú prevažne študenti VŠ.

Kľúčové slová:

Služby

Marketingový mix

Konkurencia

SWOT analýza



Obsah:
  • Úvod
    Analýza marketingového prostredia
    Konkurencia
    Zákazníci spoločnosti
    Analýza marketingového mixu

Zdroje:
  • Kotler, Ph. -Armstrong-Marketing. Praha:Grada 2003
  • Vysekalová a kolektív: Psychologie reklamy.Grada Publishing, s.r.o., Praha 2007.
  • Ďaďo, Petrovičová, Kostková - Marketing služieb, Epos 2006 ISBN 80-8057-662-9
  • PAYNE A.: Marketing služeb, Grada, 1996, ISBN 80-7169-276
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko