Popis:
Imidž, obraz, povesť, reputácia stojí na začiatku i na konci snaženia PR. Na začiatku ako východisko, štartovacie podmienky projektu, kampane a na konci ako cieľ, vízia, želaný profil subjektu. To, čo je medzitým, to je zmes analýz, komunikačných postupov, presviedčania, modifikácie správania sa aj informácií a neraz dlhého a zložitého dolaďovania a odlaďovania tak, aby výsledný obraz zodpovedal želaniam.
Po radu, ako účinne pracovať na svojom imidži môžeme zájsť až k starogréckemu filozofovi Sokratovi: "Ak chcete získať dobrú povesť, snažte sa byť takými, akými túžite vyzerať"... To je skutočne najistejšia cesta k dobrému obrazu, pretože ľudia väčšinou rýchlo pobadajú rozpor medzi úpornou snahou nejako vyzerať a realitou skutočného bytia.
Hlavným strategickým cieľom PR je na základe dobrých vzťahov vytvoriť a udržiavať porozumenie medzi subjektom PR a jeho podstatným publikom. Toto aktívne porozumenie, resp. goodwill - ref. - či pozitívny imidž subjektu PR (napr. organizácie, firmy, inštitúcie, významnej osobnosti) v očiach dôležitých vrstiev verejnosti je predpokladom úspešnej činnosti, a to aj za nepriaznivých okolností, recesie, kríz, pohrôm a pod.
Kľúčové slová:
školy
knižnice
firemná kultúra
politika
spokojnosť
používatelia
imidž
Obsah:
- Školy
Knižnice
Zmeny v knižniciach
Firemná kultúra
Komunikačná politika
Náplň komunikačnej politiky
Spokojnosť používateľov
Literatúra