Category Management
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
9 x |
Veľkosť
0,7 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
14852 |
Posledná úprava
26.11.2008 |
Zobrazené
1 779 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Obchodníci sa už teraz začínajú sústreďovať na cesty, ktorými efektívne oslovia a získajú zákazníka. Do popredia stále viac a viac vystupuje lojalita zákazníka, poskytovanie kvalitnejších služieb, kvalitný servis a, samozrejme, tovar šitý na mieru. Už nebude postačujúce mať lepšie ceny ako konkurencia. Poznanie cieľového zákazníka, dôkladná znalosť toho, čo nakupuje, bude základným krokom, ako si získať jeho lojalitu, a mať aj obchodný úspech.
Kľúčové slová:
Category managemnt
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.