Category management
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
7 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
17161 |
Posledná úprava
19.12.2008 |
Zobrazené
749 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Category management patrí do oblasti metód podporujúcich strategickú spoluprácu obchodníkov a dodávateľov. CM je definovaný na základe strategického rozhodnutia managementu o spôsobe ako organizovať riadiť obchodné procesy na základe strategických podnikových jednotiek.
Category management je metóda riadenia vybraného portfólia sortimentu tovaru (kategórii) ako podnikateľských jednotiek. Cieľom CM je na základe monitorovania nákupného správania zákazníkov a ich potrieb zvyšovať podiel spokojných zákazníkov a tým zvyšovať aj zisk, znižovať náklady a optimalizovať logistické procesy. Metóda CM logicky nemôže byť úspešná bez adekvátnej spolupráce obchodníka a jeho dodávateľov. Preto aj rad oblastí a problémov, ktoré metóda category managementu zahŕňa a rieši, bude pre obchodníka a dodávateľa taká istá. Nájdeme však vybrané činnosti procesu category managementu , ktoré budú jednoznačne spadať do kompetencie iba jedného z nich...
Kľúčové slová:
Category management
manazment
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.