Category management
Popis:
1. Úvod
2. Vývoj CATEGORY MANAGEMENTU
3. CATEGORY MANAGEMENT
3.1 Predpoklady pre zahájenie CM
3.2 CM ako proces
3.3 . Prínosy a bariéry CM
4. CATEGORY MANAGEMENT na Slovensku
5. Inovácie na Slovenskom trhu
6. Prípadová štúdia 1: Veľa produktov komplikuje predaj.
7. Prípadová štúdia 2: Efektívnejšia je zámena
8. Použitá literatúra
Kľúčové slová:
distribúcia
logistika
category management
merchandising
space management
supply chain management
produktový management
Zdroje:
- 1. VIESTOVÁ, K. a kol: Distribučné systémy a logistika. 2. vydanie. Vydavateľstvo EKONÓM 2004. 300 s. ISBN 80-225-1821-2
- 2. HESKOVÁ, M: Moderní metody retail managementu. In: Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. - Roč. 15, č. 3 (2007), s. 43-51
- 3. DUDINSKÁ, E: Category management – nový koncept v retail marketingu. In: Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Roč. 4, č. 2 (jún 2005), s. 24-30
- 4. BREZOVSKÝ, J: Veľa produktov komplikuje predaj. In: Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Roč. 10, č. 7 (júl 2005), s. 18-19
- 5. LESAY, J: Efektívnejšia je zámena. In: Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Roč. 12, č. 1 (január 2007), s. 16-17
- 6. http://www.szzv.sk/downloads/SZZV_11_07.pdf
- 7. http://www.euro-domino.sk/ekonomika/clanok/12/Pojem-merchandising.html
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.