Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Category management

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
26 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21779
Posledná úprava
29.03.2009
Zobrazené
2 909 x
Autor:
jnkga
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Úvod
2. Vývoj CATEGORY MANAGEMENTU
3. CATEGORY MANAGEMENT
3.1 Predpoklady pre zahájenie CM
3.2 CM ako proces
3.3 . Prínosy a bariéry CM
4. CATEGORY MANAGEMENT na Slovensku
5. Inovácie na Slovenskom trhu
6. Prípadová štúdia 1: Veľa produktov komplikuje predaj.
7. Prípadová štúdia 2: Efektívnejšia je zámena
8. Použitá literatúra

Kľúčové slová:

distribúcia

logistika

category management

merchandising

space management

supply chain management

produktový management



Zdroje:
  • 1. VIESTOVÁ, K. a kol: Distribučné systémy a logistika. 2. vydanie. Vydavateľstvo EKONÓM 2004. 300 s. ISBN 80-225-1821-2
  • 2. HESKOVÁ, M: Moderní metody retail managementu. In: Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. - Roč. 15, č. 3 (2007), s. 43-51
  • 3. DUDINSKÁ, E: Category management – nový koncept v retail marketingu. In: Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Roč. 4, č. 2 (jún 2005), s. 24-30
  • 4. BREZOVSKÝ, J: Veľa produktov komplikuje predaj. In: Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Roč. 10, č. 7 (júl 2005), s. 18-19
  • 5. LESAY, J: Efektívnejšia je zámena. In: Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Roč. 12, č. 1 (január 2007), s. 16-17
  • 6. http://www.szzv.sk/downloads/SZZV_11_07.pdf
  • 7. http://www.euro-domino.sk/ekonomika/clanok/12/Pojem-merchandising.html
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko