Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Cenové stratégie

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
15435
Posledná úprava
05.12.2008
Zobrazené
858 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1 Cenové stratégie
Dôležitou súčasťou činnosti každej organizácie je určovanie cien teda tzv. cenotvorba. Tento proces však ani zďaleka nie je jednotvárny a jednotne určený pre všetky organizácie rovnako.
Cena je jediným prvkom marketingového mixu (4P = product, price, place, promotion), ktorý je zdrojom príjmov. V rukách marketingových manažérov sa stáva významným nástrojom ovplyvňujúcim celkovú prosperitu firmy. Ostatné prvky produkujú len náklady....

Kľúčové slová:

cenove strategie

produkt

firma

marketing

podnik


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko