Cenové stratégie
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
9 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
15435 |
Posledná úprava
05.12.2008 |
Zobrazené
858 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
1 Cenové stratégie
Dôležitou súčasťou činnosti každej organizácie je určovanie cien teda tzv. cenotvorba. Tento proces však ani zďaleka nie je jednotvárny a jednotne určený pre všetky organizácie rovnako.
Cena je jediným prvkom marketingového mixu (4P = product, price, place, promotion), ktorý je zdrojom príjmov. V rukách marketingových manažérov sa stáva významným nástrojom ovplyvňujúcim celkovú prosperitu firmy. Ostatné prvky produkujú len náklady....
Kľúčové slová:
cenove strategie
produkt
firma
marketing
podnik
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.