Cestovná kancelária Liptour - Strategický marketing
«»
Popis:
Predmetom mojej seminárnej práce je cestovná kancelária Liptour, ktorá pôsobí v troch slovenských mestách a nie je veľmi známa. V mojej práci som sa snažila využiť a prakticky aplikovať svoje teoretické vedomosti zo strategického marketingu na túto spoločnosť.
V prvých častiach som sa zaoberala charakteristikou podniku a definovaním stratégie. V ďalších kapitolách som rozobrala analýzy od situačnej analýzy až po analýzu konkurencie, odvetvia a zákazníkov, kde som využila model 5W a ABC analýzu. Nakoniec som sa zamerala na organizačnú štruktúru cestovnej kancelárie a taktiež som zhodnotila stratégie marketingového mixu.
Kľúčové slová:
strategický marketing
cestovná kancelária
Obsah:
- Úvod 4
1 Charakteristika podniku 5
2 Definovanie stratégie 6
2.1 Hierarchické definovanie stratégie 6
3 SWOT 6
4 Strategická situačná analýza 7
4.1 Analýza prostredia 7
4.1.1 Analýza makroprostredia 7
4.1.2 Analýza mikroprostredia 7
4.2 Kľúčové faktory úspechu 8
4.3 Kritické faktory úspechu 8
5 Analýza konkurencie 8
6 Konkurenčné stratégie 9
6.1 Stratégia koncentrácie 9
7 Odvetvová analýza konkurencie 10
7.1 Hybné sily konkurencie v odvetví 10
8 Analýza zákazníkov 13
8.1 Model 5W 13
8.2 ABC analýza 13
8.3 Zákaznícke stratégie 14
8.4 Segmentačná analýza 14
9 Stratégie na základe trhového podielu 14
10 Organizačná štruktúra 15
10.1 Popisy práce 16
11 Portfólio analýza 17
11.1 Matica BCG 17
11.2 Matica GE 19
11.3 Hofer-Schendelova matica 20
11.4 Shellova matica 20
12 Stratégia marketingového mixu 21
12.1 Distribučné stratégie 21
12.2 Cenové stratégie 22
12.3 Komunikačné stratégie 22
12.4 Výrobkové stratégie 23
Záver 23
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.